Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

\

01. 07. 2008
2
17
2070
Autor
Zvrhlík

dunění petard
vyštvalo vlaštovky z hnízd
jsme mistři světa


17 názorů

Zvrhlík
14. 07. 2008
Dát tip
Já to nepovažuji za vysvětlení, ale spíš za konkretizaci. vítr z hor - od domu k domu se probouzejí vlajky Issa - Líman první řádek konkretizuje zbylé dva nebo vystvětluje, proč se vlajky "probouzejí" lidé přijdou a odejdou horská voda se zakalí Issa - Líman první dva řádky vysvětlují, konkretizují, proč se voda zakalí 1) vylácáni od sousedů 2) slétli se komáři ke mně Issa - Líman 1) konkretizuje 2) APOD.

Paulart
14. 07. 2008
Dát tip
Tvé "jsme mistři světa" vysvětluje, proč ty petardy, proč vlaštovka uletěla atd. Jsem přesvědčena, že to tam nepatří. Ale zkus ještě poslat avi třeba makrosovi nebo jorelovi nebo zoee nebo skafararixovi, třeba budou mít jiný názor. Nemám patent na haiku :-).

Zvrhlík
14. 07. 2008
Dát tip
No jistě. A je to tu snad jinak?

Paulart
14. 07. 2008
Dát tip
V haiku není pointa za obsahem, ale v obsahu samém. Napíšeš-li slovo "vlaštovka", jde skutečně o vlaštovku, je obsahem i pointou v jednom.

Zvrhlík
14. 07. 2008
Dát tip
Paulart: avi

Zvrhlík
14. 07. 2008
Dát tip
No já bych spíš řek, že tím třetím řádkem se snažím se postavit proti sobě 2 protiklady a vypointovat to. Já bych tomu neříkal dovysvětlení, ale spíš konkretizace. I když hranice mezi těmito slovy není ostrá - někdo něco může považovat za dovysvětlování, druhý spíše za přiblížení tj. konkretizaci. Ale částečně máš v tomto případě možná i pravdu.

Paulart
12. 07. 2008
Dát tip
Také hezké. Tím posledním veršem to ale vždycky nějak zazdíš, dovysvětlíš.

Oldjerry
01. 07. 2008
Dát tip
V tom máš - bohužel - pravdu. Ze sportu zůstaly jen obdivuhodné výkony jednotlivců. Zejména v kolektivních sportech už je to skoro svinstvo...

Petrusha
01. 07. 2008
Dát tip
ja ti neviem vrcholový šport je už vlatsne len niečo ako politika krížená s biznisom radosť a šport z toho je len malinké percento

Oldjerry
01. 07. 2008
Dát tip
No jo - vy odtrhlíci, je mi jasno... to mě na sportovních úspěších Slováků záleží podstatně více...

Petrusha
01. 07. 2008
Dát tip
a nám je to fuuuuuuuuuk :)

Oldjerry
01. 07. 2008
Dát tip
Zvrhlíče - dobrá otázka : jsme mistry světa ? Hovno, hovno pravím já a myslím si, že je to od tebe jen krutý žert... (:-D) koho séře toto avi - prosím, odpusťte !

Alat
01. 07. 2008
Dát tip
tip Oldjerrymu

Zvrhlík
01. 07. 2008
Dát tip
Oldjerry: Ale konaly, dokonce mě o půlnoci vzbudili, patrně po prvním vyhraném zápasu na Euru (a jeden ožrala do toho řval (trochu předčasně) jsme mistři světa!) Kecám nebo nekecám?

Petrusha
01. 07. 2008
Dát tip
noo, tak nakoniec to aspoň lastovičky prežili v zdraví :)

moorgaan
01. 07. 2008
Dát tip
jsme mistri sveta leda tak v kecani.-))/***

Oldjerry
01. 07. 2008
Dát tip
Krutá ironie - vlaštovky zůstaly v hnízdech... petardy se nekonaly a ten monotónní hukot ? tak je zdáli slyšet zklamání....

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru