Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

O SCHRÁNKY SE NESTARÁM

02. 07. 2008
8
14
2071
Autor
Alú
Po orgasmických výstřicích,
až odejdu,
neciť ke mě zodpovědnost.
Musela bych se ve stejné vazbě starat o čokoládu.

Až zavřu dveře,
umýj si žalud a prosím, nepiš mi.

Všechny moje pocity,
vášnivé snažení,
dary tvým úderům,
nepatřily tobě.

Jsi jen schránka,
tělo k použití,
kam vkládám své vlastní postavy.

Nenuť mě otvírat oči;
kazíš mi představení.

14 názorů

slivaka
17. 10. 2009
Dát tip
:)*tip

Alú
30. 08. 2008
Dát tip
Děkuji za kritiky, snad tedy jen doplním osvícení oné 1. sloky. Schazuji tím jakoukoliv jeho důležitou roli. Říkám, že rozkož mohu zažít i s tabulkou čokolády. Ano, jsou emotivní, asi tím, že jsem to psala pod tlakem emocí.

a2a2a
30. 08. 2008
Dát tip
Asi tvá nejlepší báseň z tech, co jsem doposud četl. Pořád mi sice i zde překáží příliš zřetelná emotivnost, na druhou stranu nepostrádá obsah i nápady, snad první sloka s čokoládou mi zůstala nepřístupna. Ale pěkná věc.

to je fér

Alú
03. 08. 2008
Dát tip
Hm, myslím že tenhle styl mi teď vyhovuje, asi styl životního období. Třeba zase někdy o kapesníku:-D. Mno a jestli vždy když Chabal chválí je to propadák, tak to spoustu věcí musím smazat??? Neměli by jsme to tady navíc řešit za jeho zády. Dáme mu prostor pro obhajobu, nebo aspoň pro pouhé vědění ju? Takže mu se svolením mě samotné posílám avi.

jsem rád že se nelíbí Chabalovi to je dobrý znamení podle mýho pecka nebývale otevřený..

Alú
26. 07. 2008
Dát tip
Dej pokoj! mě nic nebolí!!! Takhle pát se mi líbí' Máku děkuju :-)

Maasek
03. 07. 2008
Dát tip
tak tohle je kruty a krasny .

Alú
02. 07. 2008
Dát tip
Děkuji ;-) stává- někomu častěji

Jo, občas to tak bývá. A je to smutné Alenko. Jinak tahle báseň je dost hustá, začíná to už prvním veršem:-) Ale bacha pravopis. Konkrétně ve verši: dary tvým úderům, nepatřilI tobě. Ale to se stává. Jinak T:-)

Jé. To je fakt ze života. *tip*

Bíša
02. 07. 2008
Dát tip
T.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru