Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

\\

03. 07. 2008
6
11
2266
Autor
Zvrhlík
vosa vlétla
do poštovní schránky
vlezlé vedro

11 názorů

Zvrhlík
18. 07. 2008
Dát tip
Ale jsou různé druhy veder - snesitelné a nesnesitelné. A nesnesitelné je vlezlé. Slovo vlezlé mj. zdůrazňuje i to, že to vedro vleze i do té schránky. je to vedro před kterým není úniku, před kterým se vosa neschová. Protože i v té schránce je vedro na padnutí.

Paulart
16. 07. 2008
Dát tip
Vedro je vedro. Vlezlé je ve Tvé mysli.

Zvrhlík
14. 07. 2008
Dát tip
Proč by nemohlo být vedro vlezlé? (Uznávám, že je to na hraně - ale je přece rozdíl když je 30 stupňů, fouká vítr a vlhkost vzduchu není na nule, to je vedro snesitelné dejme tomu, než když je vedro k zalknutí, nefouká vítr, nejseš ve stínu, prostě pakdro je otravné až vlezlé.) Proč by to mělo stačit? Pak by tam chyběl protiklad/kontrast imho. A kireji by se neuplatnilo.

Paulart
14. 07. 2008
Dát tip
Vedro nemůže být vlezlé... Ale i samotné vedro (bez vlezlosti) je opět jen pokusem to dovysvětlit, třeba že vosa se chce ukrýt před horkem ve stínu poštovní schránky a nebo že ji vedro omámilo a ona do ní jen vrazila. Stačí přece vosa a poštovní schránka, ne?

Zvrhlík
13. 07. 2008
Dát tip
Proč? Já myslím, že bez toho by to byla naprostá banalita. Pro mě má slovo vlezlé klíčový význam.

Paulart
12. 07. 2008
Dát tip
Jé, to by bylo hezké. Jen to vlezlé vedro už tam nemá co dělat.

Rabb
03. 07. 2008
Dát tip
povedené..

moorgaan
03. 07. 2008
Dát tip
asi šla číhat na poštáka.-)) ! POZOR ZLÁ VOSA ! /***

Zvrhlík
03. 07. 2008
Dát tip
To nebyla moje schránka.

Petrusha
03. 07. 2008
Dát tip
máš tam čerstvú chladnú poštu?

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru