Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

\\\

04. 07. 2008
3
12
2166
Autor
Zvrhlík
neposedný pes
se mi plete pod nohy
dělám si hot dog

12 názorů

Zvrhlík
18. 10. 2008
Dát tip
Nezáleží na tom, jak se jmenuješ, ale co píšeš. IMHO

Zvrhlík
18. 10. 2008
Dát tip
Tak to budu jen rád. :)

Zvrhlík
18. 07. 2008
Dát tip
I to je možné. Nebo je zkrátka neposedný od přírody, téměř v každé situaci. Třeba je jen hyperaktivní.

Paulart
16. 07. 2008
Dát tip
Aha - možná je ten pes neposedný, že cítí vůni hot-dogu?

Zvrhlík
14. 07. 2008
Dát tip
A musí být ten okamžik v jednom zorném úhlu? Jám myslím, že ne. Takové pravidlo neexistuje. Viz např.: 1) V předjarní noci se rozzářil měsíc - 2) tvář plná vrásek Issa - Líman nejdřív se kouknu na měsíc pak na tvář 2 okamžiky, 2 úhly pohledu nebo 1 okamžik, ale pořád 2 úhly pohledu 1) lidé přijdou (a odejdou) 2) horská voda se zakalí Issa - Líman můžu se současně koukat na přicházející lidi a kalící se vodu? 1) Leje jak z konve 2) a strašákovi teče z nosu Issa - Líman APOD.

Paulart
14. 07. 2008
Dát tip
Může se to dít v jeden okamžik, ale nemůže to být v jeden okamžik v zorném úhlu tvé pozornosti.

Zvrhlík
13. 07. 2008
Dát tip
Vždyť se to může dít přece v jeden okamžik. (imho) Dělám si třeba večeři a přitom mi pes může vběhnout pod nohy.

Paulart
12. 07. 2008
Dát tip
Moc roztažené v čase. To by se hodilo spíš Oldjerrymu do jeho Příběhu třířádkového.

moorgaan
04. 07. 2008
Dát tip
..zadelavas si na " hot dog ".../**

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru