Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

A zas nám hrají nesmrtelná dívko ze Slunce

16. 07. 2001
11
0
3862
Autor
Krel

zas a .. já vím, že.. ... je těžké... vždyť já... ano máš pravdu... ale ..ne..

A tam na
šupinách dávnýho
plaza však k
vodopádu slov jenž náhle
přehlušen jemnou
hudbou a nebo
ne?! Devátá vlna se
žene zkalenou řekou
mysli a roste v
purpurový příliv jež se
tříští o rozeklané
jazyky diamantových
útesů Tvých opálů
duše která hoří v
objetí toho bájnýho
ptáka který se snad
rodí z
popela mý
lásky...
hurvinek
27. 02. 2003
Dát tip
Tip nejen za dilko ale i za neutuchajici cit

Pepe
02. 09. 2001
Dát tip
Nesrozumitelný, ukecaný, málo "podmanivý". (Někdo na Tebe taky musí bejt tvrdej, že jo... :o) Snad se Ti tím nezprotivím. Ale rozhodně to nedělám proto, abych Tě naštval nebo tak. Říkám, co si myslím.

Mámalibor
29. 08. 2001
Dát tip
!*

Tynic
31. 07. 2001
Dát tip
valerika : Proč ten ironický tón ? Mistři nejsme a s největší pravděpodobností za ně nebudeme ani v budoucnu považováni...:o) Pokud máš ještě něco na srdci pak s tím rychle ven...na tyhle šťouchance nemám žaludek (a pevně věřím, že ani ty)

Tynic
31. 07. 2001
Dát tip
avi

valerinka
29. 07. 2001
Dát tip
dobrá dobrá.........souhlasím s Vámi pánové, mistři, ale.....no nic:-)

Vio
24. 07. 2001
Dát tip
Valerinko, i alternativní poezie by podle mě měla dodržovat jazyková pravidla (gramatiku) a nedevalvovat tak jazyk na pouhý nástroj. Tady není spor o obsahu, ale o jazykových hodnotách.

olivierek
24. 07. 2001
Dát tip
Vidím v tom Krela se svým vnímáním - je do těch svých řádků tolik vepsanej - Krel láme skálu v půli. To by prostě nebylo ono bejt to napsaný jinak.

Vio
23. 07. 2001
Dát tip
Valerinko, je nesmysl oddělit formu od obsahu a vnímat jenom obsah. To pak není o literatuře.

valerinka
23. 07. 2001
Dát tip
vio: možná, že ty se v tom vyznáš líp, ale já si myslím, že i když to on bude číst, tak to přečte tak jak to cítí a ono ti to potom splyne jak to má napsaný, protože budeš přemýšlet nad obsahem. Teda já to tak dělávám. Se koukni na alternativní poezii, kde to není o formě. Tak je to zase o něčem jiným...spusta autorů se zaměřuje na obsah...já to taky dělávám a je mi jedno jak to zní...někdy se to povede a někdy ne, ale to už je život..............

Tynic
23. 07. 2001
Dát tip
Krel : Omlouvám se za zneužití místa pro kritiku.... valerika : Napsal sem snad něco o obsahu ? Myslíš si, že nejsem schopen vnímat obsah, když se mi nelíbí forma ? Jasnozřivá valerika ??? chceš hodnotit mů vkus ? BRAVO ! Sama se časem naučíš hladat kvalitu ve více směrech...ano souhlasím, tou hlavní je bezesporu obsah, ale proč k tomu nepřidat i kvalitně zvládnutou formu ? Takové kompaktní dílo má pak hodnotu mistrovsky vybroušeného briliantu ! Nač se zbytečně okrádat o jednu z kvalit ?

valerinka
22. 07. 2001
Dát tip
Tynic: grrrrrrrrrrrrrrrrrrrr.........to neumíš vnímat obsah básně a nekoukat se pořád na to jak je to napsaný!!!! to nevidíš co chce autor říct??....vrrrrrr..........už mě štveš!!! Krel: krásný.......opravdu moc........tady se vidí kdo je dobrý a kdo ne!!!

Tynic
17. 07. 2001
Dát tip
Je ten slang nutný ?!

Cavalera
16. 07. 2001
Dát tip
celkem dobrý ... akorát si myslím, že by šlo nahradit 9-ku jinou číslovkou:-))))

clovrdik
16. 07. 2001
Dát tip
jo, je to dobrý, TIP dám ...

Vio
16. 07. 2001
Dát tip
Ty sis z těch předložek na konci řádků udělal poznávací znamení své tvorby? Ach jo...

nebraska
16. 07. 2001
Dát tip
No mne se to libi viac nez dost...cele ako to je.....tip

Naso
16. 07. 2001
Dát tip
ten slovník a jeho kadencia!!! Impresívne! T.

Diana
16. 07. 2001
Dát tip
Celé krásné, divoké, vzrušující a moc krásné! ((Který se snad rodí z popela mý lásky)) TIP

Nens
16. 07. 2001
Dát tip
Fakt ale je to moc krásné! Taky TIPuju!

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru