Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Cez muža k bohu

13. 07. 2008
2
71
4658
Autor
krempi

Ležala som na lúke. Ani neviem po koľký raz, no stále na tom istom mieste. Tento krát však s Kamilom.
Hlavu som mala položenú na jeho pokrčenom tričku a dívala sa do neba. A hoci bolo pravé poludnie, môj výraz pripomínal počítanie hviezd na nočnej oblohe.
Kamil sa uložil na bok, aby mi videl do tváre a bez slov ma pozoroval.
Bol to milý muž. O 15 rokov starší odo mňa, vysoký, mocný, s veľkými rukami. Presne taký, po akom túži moje telo.
Neďaleko nás pobehoval Kamilov labrador. A hoci mal svoje meno, pre mňa to bol Pes. Nie som práve na mená. I to Kamilovo som si zapamätala až po druhom milovaní. Vlastne zavážilo to, že mi zavolal z cudzieho čísla, takže bol nútený predstaviť sa. Po tretej indícii mi došlo, komu patrí ten hlboký a trochu chrapľavý hlas.
Keď som sa po dlhej dobe mlčania opäť rozhovorila a posadila, Kamil sa akoby na povel posadil tiež. To som na svojich mužoch vždy milovala – tú súdržnosť.
Po jeho čele sa pomaly spúšťala kvapka potu. Naklonila som sa a vsiakla ju do svojich, ešte navretých pier. Kamil nadvihol hlavu a pobozkal ma. Mojimi bozkami som odprevadila jeho hlavu späť do trávy a opretá dlaňami o zem som sa o neho trela. Vo vánku bolo cítiť vôňu môjho vzrušenia, ktoré sa sladko naťahovalo po jeho lone. Potom ma pevne objal za moje útle boky. Vzala som jeho penis mocne do rúk a zasunula si ho dnu až po koreň.
Krásne sme sa milovali a môj veľký muž mi pomedzi vzdychy šepkal niečo o večnosti.
Bolo to opäť šialené a s plačom som sa krčila a triasla v jeho objatí. Miloval moje nekonečné a divoké orgazmy a ja som milovala jeho citlivé tlmenie, keď som v nevedomosti hrýzla a škriabala  nie len do vecí okolo.
Pes bol dnes výnimočne pokojný. Ľahol si ku mne a položil hlavu na moje vlhké stehná.
Dlho som sa mu dívala do očí a cítila vzrušenie.
Opäť som dosiahla svoje.


71 názorů

krempi
26. 07. 2008
Dát tip
admine, tedyk se nechme prekvapit...

Rabb
26. 07. 2008
Dát tip
třeba si to budou myslet všichni, jenom já ne.

krempi
26. 07. 2008
Dát tip
no dobre...i kdyz je to podle mne fuk kdo ce precte :-P

Rabb
26. 07. 2008
Dát tip
tak od patnáci.. počkáme na Dera, co na to řekne.

krempi
26. 07. 2008
Dát tip
dej to od 15ti to bude lepsie,,.,

Rabb
26. 07. 2008
Dát tip
je to jen podnět k diskusi.. třeba z toho nic nebude, třeba jo.. ale takové nějaké ošetření na to, aby na díla od 18ti nechodili mladší by bylo fajné.

krempi
26. 07. 2008
Dát tip
mno ecli lidem vadi jak pisu, pak bud mne odtud vyhnat nebo dat moznost hvezdicky...aby se vedelo pro koho...a amimochodem, to ze tady bude hvezdicka nic nezmeni- jeste vice sem budou chodit deti...muj nazor

Rabb
26. 07. 2008
Dát tip
krempi.. na to já nemám pravomoce.. ..ale pošleme áve povolanému, jo? Derovi. Jako nápad by to šlo.. ale co realizace, Dero?

krempi
26. 07. 2008
Dát tip
ja vim ze ne... tag udelejte tady moznost hvezdicky nebo tag...

Rabb
26. 07. 2008
Dát tip
*nenapsal

Rabb
26. 07. 2008
Dát tip
to jsem neřekl..

krempi
26. 07. 2008
Dát tip
ja neviem...dobre...tag uz nebudem pisat...vkladat...

Rabb
26. 07. 2008
Dát tip
ale určité následky a pohnutky k ne zrovna lepší straně věci by se v myslích malých dětí objevit mohly.

krempi
26. 07. 2008
Dát tip
nemyslim... ja skusala ked som bola presvedcena, ze to cem skusat... ked mi bolo treba 12 a capal se na mne v stanovom tabore chlapec, tag sem bud cela nebo odmitla... aj ked som predtym videla nebo cetla o takovych veciach...

Rabb
26. 07. 2008
Dát tip
to jho.. nejsou u lidi jen od 18+, to ne.. ale představ si tu morálku, kdy dvanáctiletý písmák čte takovéhle texty.. nejspíš to zkusí v nejbližší příležitosti aplikovat na praxi.. :-)

krempi
26. 07. 2008
Dát tip
rabbe u sousedu je takova moznost... ale myslim si, ze tieto veci nejsu jen u ludi od 18+ kazdopadne diky za zastaveni a tak :-)

Rabb
26. 07. 2008
Dát tip
tak mne napadá, jestli by se u Tebe neměla zavést přístupnost k dílkům od osmnácti, když tak uvažuju, jak mladí jsou tu někteří písmáci..

krempi
24. 07. 2008
Dát tip
diky horavine, jinej by rekl - jako z bravička :-)

Horavin
23. 07. 2008
Dát tip
:o) Ovšemk není rohlík jako rohlík, že? Ale tohle se mi opravdu líbí: "A hoci bolo pravé poludnie, môj výraz pripomínal počítanie hviezd na nočnej oblohe."

krempi
22. 07. 2008
Dát tip
zavisi jakej... :-D :-P

StvN
22. 07. 2008
Dát tip
Prosimtě, neříkej, že tě chlap utáhne na rohlík?

krempi
22. 07. 2008
Dát tip
stvn to ja ne, proto nekecej :-P

StvN
22. 07. 2008
Dát tip
Bla bla bla:)))) takových keců bech mohl desítky stran.

krempi
22. 07. 2008
Dát tip
Horavine - presne tak - udelal si to, cos udelat mne... a proto dekuju... nevadi zes nepochopil tak celkem me dilo, lebo tymto vyjadrenim si pochopil mne!

Horavin
20. 07. 2008
Dát tip
Nic se proto netrapte, lidi. Život sám o sobě je někdy jedna povedená parodie, až se nestačíme divit, takže nepřivolávejme si z něho ještě větší tragédii. Když netipuju, co se mi nelíbí mezí desítkami znamenitých, u Krempi to považuji za pihu krásy a jste někdy slyšeli, co taková piha dokáže rozpoutat? Někdy nás rozesměje, co je míněno vážně, jindy rozpláče naivní legrácka. Poezie si právem umíněně dělá co chce, žije svůj obvykle neuspořádaný život často proti vůli autora. Titul "Čez muža k Bohu" může mít i kouzlo nechtěného s blahodárně uklidňujícími účinky a tady bych hledal klíč k pochopení textu, který jsem snad dobře nepochopil a proto si nejsem jistý, zda by moje negativní kritika byla namístě.

MyKröten
17. 07. 2008
Dát tip
Jsi fajn, ale tohle se mi krempi vůbec nelíbí. :-/

krempi
14. 07. 2008
Dát tip
zlato ty rozhodne nemusis nic... jen byt... tag bud prosim ve mne...

krempi
14. 07. 2008
Dát tip
dobre ak vies, konecne sme sa posunuli :-)

StvN
14. 07. 2008
Dát tip
Psaní není tak docela to samé, jako žití, i když asi vím, jak to myslíš.

krempi
14. 07. 2008
Dát tip
hessi :-D stvn - kladu duraz na ziti...

krempi
14. 07. 2008
Dát tip
hessi :-D stvn - kladu duraz na ziti...

StvN
14. 07. 2008
Dát tip
Text je text a já tak na něj koukám. Ale máš pravdu. Zajímalo by mě, jak bys tohle téma zpracovala do filmové podoby. Mně by to pomohlo k pochopení,na co vlastně kladeš důraz.

krempi
14. 07. 2008
Dát tip
ja sem agresivni? :-D jejda, bylo tu uz vse, ale tohle vazne ne... taky preju pekny den :-))

krempi
14. 07. 2008
Dát tip
ale jo je, alespon ja porad pisu o dilu... kdyz sem to psala a dala i sem, vubec sem nevedela ze treba 3lobyte si to precte a uz vubec ne zeby v tom videl neco jineho nez povrchne veci, jako treba ty... nepisu prvoplanove... ale vis jak to chodi- kolko ludi, tolko chuti... a nepotrebuju se libit setkym ludom na 50%, mna naplna ze se libim malo lidem na 100%...

Oldjerry
14. 07. 2008
Dát tip
krempičko - díky : měl jsem dost času se poznat. Začínáš být agresívní, tak ahoj.

Winter
14. 07. 2008
Dát tip
Jistě, už před otevřením díla jsem měl vědět, že..., nepočítaje do toho tunu avíz, které mi posílá 3lobyte. Ono už to stejně není o té povídce, žeano.

krempi
14. 07. 2008
Dát tip
i vy sa jen trpko domnivate... a sudite... ja to nenapsala proto ze celemu svetu ci dat znat jaky mam prozitek... mimochodem nikde nenjni zmineno ze tohle je prave muj prozitek... Winter nikto te tady nedrzi a nedrel nasilu, stratil si tady cas, lebo nemas co dat... mne... nemusite mne vubec znat, v prvom rade by ste mneli znat samych seba...

Oldjerry
14. 07. 2008
Dát tip
krempi - tenký led : jak chceš posoudit, jaký má kdo prožitek ? to by ses musela převtělovat a ještě stále by to nebylo dost objektivní. Ty se jen můžeš na základě vnějších projevů domnívat, spoléhat se na slova, předpokládat, spekulovat - ale stejně je to všechno stejně nespolehlivé. Já se například DOMNÍVÁM, že nemá dost intenzívní prožitek ten, kdo o něm potřebuje informovat okolí...trochu to zavání exhibicionizmem - nic ve zlém. Jen pocit, ne jistota

Winter
14. 07. 2008
Dát tip
Asi tak nějak, k čemu je text, k jehož pochopení(i když myslím, že chápat není co) musí četnář znát autorku? Takové psaníčka se mezi sebou můžou posílat krempi a 3lobyte a nikho tím neobtěžovat, protože čas, který jsem zde strávil (a už se začíná kupit)jsem mohl zužitkovat lépe, například u jiné povídky.

krempi
14. 07. 2008
Dát tip
stvn text text text... cti to jinak...

StvN
14. 07. 2008
Dát tip
Tak jako já mám sex taky rád, ale teda od textu očekávám trochu víc, a na rozdíl od 3lobyta si nemyslím, že bys do textu vložila něco navíc.

krempi
14. 07. 2008
Dát tip
vite, ja souhlasim s kazdym z vas... ano, je to hnusne pre urcitu cast lidi... ale pre druhu cast je to vzacne... presne jak vravi 3lobyte- on mne zna, zna mne celou- moji podstatu a proto chape o cem tohle je... najdolezitejsie je ze se znam taky a vim sama o cem pisem a kdyz tym ulahodim iba jednemu clovekovi, potom ma zmysel vse co delam... oldjerry- jisteze kazdy ma prozitek, jen kazdy jinej a hl. hrdinka mnela prave takovy... a nechte bejt ludi, kt se to libi...

StvN
14. 07. 2008
Dát tip
Já vim, že jsem výjimečnej.

Oldjerry
13. 07. 2008
Dát tip
Každý se domnívá, že ten jeho prožitek je jedinečný - nakonec ano. Ale nelze neuvážit, že to prožíváme všichni, takže až tak výjimečné to není. To všechno se nechá napsat jinak než reklama ... a to ve skutečnosti je : jistý druh exhibice.

krempi
13. 07. 2008
Dát tip
jejda prvni clovek co ma rad chladne zenske :-D

StvN
13. 07. 2008
Dát tip
Mám radši chladnější typy, jejichž vzrušenost není cítit na dálku:)

krempi
13. 07. 2008
Dát tip
ty nedavas holke takove? :-P

StvN
13. 07. 2008
Dát tip
Ano, obyčjně nějaké příčiny vyvolávají určité odhadnutelné důsledky. Ostatně divoké nekonečné orgasmy mluví za vše. Promiň, z toho se nic lepšího vydyndat nedá.

krempi
13. 07. 2008
Dát tip
ale vubec, az je se sama divim jaka sem spokojena, ze prave to co jsem predpokladala se tady stalo... jako uz po nekolikrat :-)

StvN
13. 07. 2008
Dát tip
Jé, ty jsi ale jízlivá. No, nebudu se hádat.

krempi
13. 07. 2008
Dát tip
3lobyte nenjni prumerni a vubec nevis po cem on touzi... souloz je rozhodne posledni vec... ale to nic...to si vybavte vy dva .-D jedine s cim s tebou, mily StvN souhlasim je, ze to nema prvky poviedky... ne az tag jag urcuju pravidla... ale ja s tym nic neudelam jelikoz nekdo se celej zivot jen pravidlami ridi a nekdo i zije... ale respektujem, ze proste ty potrebujes mit v zivote prave pravidla...

StvN
13. 07. 2008
Dát tip
Vzala som jeho penis mocne do rúk a zasunula si ho dnu až po koreň. Tohle by brnělo erotikou i v Leu. K takovýmhle otevřeně sexuálním motivů je těžké přistupovat objektivně. Průměrnej chlap, jako třeba 3lobyte ihned zatouží po souloži s pisatelkou, možná to byl účel, kdo ví. Nicméně já bych, pokud tedy má jít o povídku, očekával trochu více toho literárna, možná nadhledu, víc neerotických detailů, odbočky atd.

krempi
13. 07. 2008
Dát tip
3lku... tag su dvaja co jo :-) no tohle je mozna dost nepochopitelne tym, ze to neni prave naivne jak se nekterym zda, ale zaroven to hlada v sebe to, co hlada snad kazdej... nebo nehlada ale touzi... kdyz sem si to po sobje cetla, cetla sem to hodne smutne... po kazdem precteni to bylo smutnejsi... ale bylo to psano prave vesele a s pokorou i kdyz tady bylo jine receno... ale i ta pokora ma mnoho podob... dekuju 3lku za to ze citis... citim te taky!

Winter
13. 07. 2008
Dát tip
to byla reakce na tu otážzku pro Stývna.

Winter
13. 07. 2008
Dát tip
Tak v tom případě to může být i parodie .)

krempi
13. 07. 2008
Dát tip
Winter jen znam sve kvality :-D :-P

Winter
13. 07. 2008
Dát tip
Tohle mě odrovnalo: "Miloval moje nekonečné a divoké orgazmy a ja som milovala jeho citlivé tlmenie, keď som v nevedomosti hrýzla a škriabala nie len do vecí okolo." Jinak ten StvN to asi vystihl,taky mi to přijde jako popis prosycený já. Pokora.

krempi
13. 07. 2008
Dát tip
jenze to ctes na pismaku...

StvN
13. 07. 2008
Dát tip
Kdybych to četl v bravíčku, tak tím, že už nejsi panna, kdyby v kosmopolitanu, tak těmi divokými a nekonečnými orgasmy, kdyby v Žena a život, tak tím, že máš chlapa, kdyby v časopise o bydlení tak tím, že máš psa.

Vole
13. 07. 2008
Dát tip
ugh..no neviem..

krempi
13. 07. 2008
Dát tip
cim sem se chtela jako pochlubit mily StvN?

StvN
13. 07. 2008
Dát tip
Je hezké, v jaké naivitě ženy stále ještě žijí:) Jinak s povídkou si nevím rady. Chtěla ses asi něčím pochlubit?

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru