Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Slova

19. 07. 2008
4
9
2104
Autor
macecha

Když deprese mě svírá,
hraji "slovní fotbal"
a jako naschvál,
objeví se slova:
"bol - žal"-
-jsou tak krátká!
Přitom tolik osudů
se v nich skrývá,
tolik slz a smutku
až člověka hrůza jímá!

9 názorů

macecha
20. 07. 2008
Dát tip
Já tu hru miluji, sice skoro pořád prohrávám, nemám tak rychlou ruku, jako mladí a také ještě to tak dlouho nehraju, ale cvičím si tím paměť a kolikrát zjistím, že jsou slova, která vůbec neznám a to jsem si myslela, že slovní zásobu mám docela dobrou :o))

Robinia
20. 07. 2008
Dát tip
slovní fotbal jsme hrávali s dětmi často... vyvolává ve mně spíš úsměvné vzpomínky na spousty zkomolenin, co děti dokázaly vymyslet :-)

macecha
20. 07. 2008
Dát tip
Jiří, ihned se začnu řídit Tvojí radou. A růžový kamínek, ten už mám a růžová sklíčka, hned zítra půjdu hledat. Díky. Určitě se budu dívat růžově na svém výletu v dalších týdnech :o))

nostalgik
20. 07. 2008
Dát tip
Jen znovu rozhlédni se kol a jiné sklíčko přlož k zraku kde všude vykřikoval bol těď s úsměvem, bez zázraku v slunci jasu roztál žal Ten,se sklíčkem v barvě růže, nápad každodenně chval Že nebude tak stále? Může!

macecha
19. 07. 2008
Dát tip
avox - čtu si je ráda. Díky.

avox
19. 07. 2008
Dát tip
pěkné... já deprese rozháním psaním blbůstek... se podívej, kolik jich tam je :-)) */

Diana
19. 07. 2008
Dát tip
Jo, to se říká, že slovo je jako vystřelený šíp. :-)

macecha
19. 07. 2008
Dát tip
Diano a navíc - slovo nejde vrátit. A s tím se potýkám celý život, protože jsem příliš spontánní a někdy ze mne vyletí i to, co by nemělo. Potom již bývá pozdě. Jsem totiž příliš upřímná a to se moc nenosí. Musím se naučit, diplomatem být, ale slíbit, to nemohu :o))

Diana
19. 07. 2008
Dát tip
To je pravda. Navíc slova mají kouzelnou moc. T*****

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru