Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Zase mám ten prima pocit

20. 07. 2008
2
26
4702
Autor
LadyLoba

Možná už zítra budu zase v depce dnes však rmoutit se mi nechce Když cítím se nevinně a je mi tak prima - he!

Zase mám ten prima pocit,
Pocit dokončení
Oddych malý mezi schody
Před výstupem cením

Zase mám ten prima pocit
Jak plachtění letce
Objevovat „teď a tady“
Jde někdy tak lehce

Zase mám ten prima pocit
Zvíře-duše-žena
Zachutnalo „teď a tady“
Žitím rozjařená

Děkuji Ti, kamaráde,
Žes m(n)ě při tom hlídal ;-P
Co na tom, že alkohol se
k uvolnění přidal

26 názorů

domin.go
28. 07. 2008
Dát tip
Děkuji :)

LadyLoba
22. 07. 2008
Dát tip
hele tak jsem to tedy upravila - díky za vysvětlení Pišta_Hufnágl: o moje city se neboj, to je moja starosť, a už vylez z toho kúta :-p a vďaka za vysvetlenie ... vlastně s tým dvojzmyselným kontextom sa mi to páči ešte viac domin.go: konečne tu bolo aspoň trochu živo, takže to, že mizíš ma nejak nadšením nenapĺňa, práve naopak Ak ideš niekam na dovolenku, tak prajem prima oddych.

Supermontip.

domin.go
22. 07. 2008
Dát tip
Budeme pokračovat v sobotu. Mizím teď pryč, jistě k velké potěše autorky. FŇÁK :)

Naše komunikace začíná postrádat nádech civilizovanosti:)

domin.go
22. 07. 2008
Dát tip
Fňák!

Drrrrrrrrrdigidaga muf muf muf!

domin.go
22. 07. 2008
Dát tip
Olé!

ole?

domin.go
22. 07. 2008
Dát tip
v

A rychlost?

domin.go
22. 07. 2008
Dát tip
Přímo za nosem.

Zadej směr a orientaci vektoru, jinak nevím, který kout vybrat.

domin.go
22. 07. 2008
Dát tip
Hufnágel, běž se stydět do kouta. Autorce díky za tzv.stanislavovské avi :)

Milá Lady, když už něco uveřejníš, musíš si být absolutně jista, že je to správně. V opačném případě tak nečiň. Nejsme politovna ani Velmi jemný klub, abychom se krom textu zabývali i autorovou psýché (s obavou, aby tato nebyla raněna). To za prvé. A za druhé - u tvaru zájmena já píšeme ve 2. a 4.pádě mě, ve 3. a 6.pádě tvar delší mně (srovnáme tvary se zájmenem ty: mě-tě, mně-tobě).

LadyLoba
21. 07. 2008
Dát tip
Pišta_Hufnágel Si kritik, ale i na hrubky môžeš uporniť jemnejším spôsobom. Čeština nie je môj rodný jazyk a ja sa vážne snažím písať bez chýb, ale takéto nuansy ešte neovládam. Tak vážení, môžete mi niekto vysvetlit rozdiel mezi "mně" a "mě"? ďakujem.

Začal jsem chodit už někdy kolem jedenáctého měsíce, na což jsem velmi pyšný. Proč se ptáš?

domin.go
21. 07. 2008
Dát tip
Jsi unavený. Od kolika jsi na nohou? :)

Aha. Já čet "přidal".

domin.go
21. 07. 2008
Dát tip
Do pití se nic hlídat nemá, pak vznikají takovéto erotické básně.

Do pití?

domin.go
21. 07. 2008
Dát tip
Bůhví co jí hlídal.

"mně"? Ani říkanka by neměla obsahovat hrubky...

Diana
21. 07. 2008
Dát tip
:-) fajn a ten prolog je roztomilý!*

Dobré.TIP

Bíša
20. 07. 2008
Dát tip
Někdy je třeba i takové uvolnění...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru