Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

maska 6. // volt sám; host(ilní)

10. 09. 2008
8
20
1662
Autor
Dero


maska 6. // volt sám; host(ilní)

========

sáhne-li na žebra, vpravo má rukověť
ráno se probouzí; místně otlačen

myje si zuby sám, snídá sám; ovoce
sám sobě nabízí, čaj a odmítá b!ý!t sám

často přichází ona; mění ho a spouští--
ten její vždycky a někdy nikdy; "a já mu povídám:"

(tohle je moje báseň, moje verše a jednotlivá slova.
 jste tu jen trpěni. neodvažujte se hodnotit kvalitu,
 interpretujte a chyby hledejte ve svých výkladech.
 tím prokážete důvěru; pokoru potřebnou, abych reflektoval--)


volt večer ztratí tváře
a usínám (-- ?ám)




20 názorů

jo chytl sem se na to svou personou a taky tomu odpovídám

husté prostředí, zas mi to pripomíná Život a dílo skladatele foltýna

ty mít krutý výsměch

si musim zlepšit naladu po tomhle

das ist einfach perfekt, wie ein nazi pullover, skutečně zde nácházím něco (), co člověk poznává, však cosi mi tam chybí, když to tak řeknu: příroda!, utrpení přírody? jak smutné.... snažíš se členy, čárky, podtržítky upevnit své slovo? slovo je živé, přesně k tělu. není mi to líto, toto kdyby byla krutost, odkládám ji na pozděj..... ty víš a vždy uzmeš svůj prostor, sám sobě říkat "buďme přece chlapi", už vidím, toto je na delší čas! asi už si musel obdržet dost kritik, cen, či hlasů, však venku, co je tam? vysušen padám z stavby, ne shnilý, jsem trám už mě nesou na ramenách, nechci nikoho vidět, nikomu se svěřovat, odkryješ ten šat. a hustotu já oceňuji, toto není kdejaká pěna kolem ůst! toto je zájmeno tvé rychlosti, tvé profese, tvé skutečnosti ovlivňující druhé. máš tu napsaný, že o to stojíš! to se mi líbit!, však kdybych teď nestisk odeslat, byl bys ani nedotčen. jsi jako já! vyčerpáváš, ze všech možností...... ! fakt z toho se nedozvědět kdo jsi, nejsi ani pes co štěká na hrůzu, k čemu se chceš snížit sniž se k tomu, k čemu se chceš povýšit, k tomu povyšuj, nezůstaváš ladem ale jsi smutný žes sám jak program. jako admin máš tam pohlaví???! nemáš???? tak vidíš, avšak obdivuji jak písmák fungovat, radost užívat! ty jenže na obdiv nečekáš..... nebo přesně právě snad? tos nevěděl co tříbí styl? tyvole, to je fakticky vyčerpávající, tak abys věděl... ;-! beru to vážně, protože písmák funguje skvěle. nebo mi máš zůstat jak jsi: nepřítelem, co nesnáší hlazení! no a co má být, prázdná strana nevivynutého bezpohlaví vypadá v struktuře zcela stejně. vyháníme stavy do samotných dojmů, dokud nezůstanem samotní extremisté v touze dojem vyhnat z těla ven, to jsou místa dobrotou odvržených. samozřejmě v dojmech místo pro všechno, tak. už nevim proč se tim zabyvam, jo: to ten ustavičný strach! odvaha, jak chlad. někde jsem zahlíd hlášku: každého baví svůj obor. a ty ještě k tomu, myslíš si, že máš moc. nikdy sem tě neviděl, máš štěstí, že si v bezpečí! a to je pro tebe zničující, jsi úplně stejně pořád špatnej, stejnej jako já! až moc dobře rozeznáváš, rozděluješ, vytváříš, v uvěznění. no počkej za chvilu už bude refrén a traktor se začne hrabat sám v tom bahně. všechno zcela přesně, traktor kouká co je, otáčí se, funí, dýmí plyn výfukový, točí v jednom kole. vesničanky tomu přihlíží, na břicho už padají. tys nikdy nevypadl z města nebo co? tak zdarec, to sem já Tak dneska to je ale frajerská neděle, no ne?

baronka
03. 11. 2008
Dát tip
Součet šesti masek je tvá tvář blízká Budu se vracet velmi děkuji za počtení tak barevné T

pozorovatel
17. 09. 2008
Dát tip
ta mi přijde upřímná hezky si lže (doufám, že má malý zadek)

daddy
10. 09. 2008
Dát tip
no tak jo, když myslíš...:)

Honzyk
10. 09. 2008
Dát tip
....tak., jak tve "masky" pribyvaji v rade, odtahuji se ode mne...napadly me magnety.......

Narvah
10. 09. 2008
Dát tip
dobrý.. zaujalo.. přijde mi trochu schizofrení, hehe

clovrdik
26. 08. 2008
Dát tip
dobře se to čte a časem třeba pochopím, o čem se to vlastně čte :-)

JiKo
20. 07. 2008
Dát tip
tahle jde mimo mě

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru