Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Amálka Perlová

25. 07. 2008
5
11
1745
Autor
Bhati

 

Na čele perličky,

tváříš se jak pořezaná

panna a netvor

ti zezadu stříhá

tmavovlasy…

Cuchání už ho neba.

 

Na čele perličky

a já si říkám,

jak jsi vlastně hrozněmalá,

hrozněmilá

mořská víla

Amálka

Perlová

ulice, Praha.


11 názorů

ARC
23. 04. 2010
Dát tip
*

ARC
23. 04. 2010
Dát tip
*

sidi
12. 09. 2008
Dát tip
Jistě, já to chápu - zrovna tuhle jsem seděl u holičky a koukal, jak mi vlasy padají na kolena ... a to mě prosím nestříhala dohola. Znamená to, že mi to ještě nezačalo? A barvu svých vlasů jsem mezi tvými barvičkami nenašel? I to něco znamená?

Kastel
13. 08. 2008
Dát tip
... no to byla doba - Ty mě natahuješ:O) napiš kdy a kde, a jsem tam :o)

Bhati
13. 08. 2008
Dát tip
sidi... Upřímně řečeno, ty barvičky došly až když jsem přišla podruhé, ale tak...nevyužij toho..:-))) Kastel...jo půjdem klidně, ale já nepiju, mám jiné neřesti. A ano, stále Haná.

sidi
27. 07. 2008
Dát tip
Ty barvičky ne, však poezie ano. Vážná kritika? Je to nové ráno?

Kastel
26. 07. 2008
Dát tip
...půjdema na panáka? Vůbec ne - invence je v tahu - nápady na krátký věci už nemám a dlouhý jsem línej psát - tak teď všechno přetajuju na svoji stránku (http://www.kastel.webgarden.cz/) rád Tě tam uvidím. Co Ty? Pořád Haná?

Bhati
26. 07. 2008
Dát tip
Díky za kritiky...*** Kasteli, příteli...stále tak aktivní, stále? :-)

Kastel
25. 07. 2008
Dát tip
jo, jo - to je Bhati (promiň, že kritika není hlubší...:o)

Nicollette
25. 07. 2008
Dát tip
mně se to líbí *

Monie_Kim
25. 07. 2008
Dát tip
chvíli jsem se musela v těch ulicích orientovat, než jsem to našla :) zajímavé téma a zajímavě jsi to pojala

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru