Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Je asi nutné

27. 07. 2008
12
20
4429
Autor
Štírka

Je asi nutné

 

prát se s drakem

sám nemůže

se z cesty ztratit

 

my

jsme se v ráji nezrodili

 

ale můžeme

               se tam vrátit


20 názorů

Štírka
21. 09. 2008
Dát tip
ano... souhlasím :-)

Houmeles
21. 09. 2008
Dát tip
Někdy drak spí. A nebo letí mimo a má myšlenky jinde. Drak není jako smrt. Tu to baví stále, rdousit...

ano

blbjenka
28. 07. 2008
Dát tip
já bysem se nevracela. já bysem doporučovala postavit si novej. a lepčí :) (se spoustou hřibů třeba :)


celkem dobré:)

Štírka
28. 07. 2008
Dát tip
... ráda sbírám houby, ale jen ty, které fakt poznám... to bych si na ty další musela udělat kurz... a o žádném nevím... ale zavonělo to pěkně... po ránu :-)

Oldjerry
27. 07. 2008
Dát tip
Jednoduché : nasbírat, usušit, rozemlít ...a použít. Další vynikající houba, málo známá a k tomuto vhodná je Stroček trubkovitý, jde ale i samostatně připravit : má chuť jako vepřové na houbách...

Štírka
27. 07. 2008
Dát tip
Jerry : to koření bych setsakramoc chtěla :-)

slovak
27. 07. 2008
Dát tip
áno, toto nepotrebuje žiadny komentár...*

vesuvanka
27. 07. 2008
Dát tip
ano :-))) TIP a díky

Oldjerry
27. 07. 2008
Dát tip
Tip - ty hřibové řízky jsem přehlédl, dráždidlo jedno. Na sex už kašlu, ale hřibové řízky... na ty mám speciál koření : vedle špetky pepře ještě další špetky - mletý sušený pestřec a stejně tak strmělku anýzovou (Houby se koření zase jen houbami).

tak příště :)))))

Štírka
27. 07. 2008
Dát tip
tak přijeď, ale za chvíli vystydnou :-)

týýýjo, hřibové řízky? no, to je také poezie.... :)))) - přivez!!!

Štírka
27. 07. 2008
Dát tip
dík holky... nějak jste na mě podezřele hodné... :-) odcházím smažit hřibové řízky ...


avox
27. 07. 2008
Dát tip
jen neztrácet naději, když dračích hlav jako kdyby neubývalo... */

pupin
27. 07. 2008
Dát tip
tak tahle nemá chybu - tipovat je zbytečné - ten závěr mě až zamrazilo...a to je "poezije"

..právě jsem tam odsud vstoupila na zem...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru