Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Bojkot Chvojkovic

31. 07. 2008
1
52
5130

...protože posledně personál Chvojkovic selhal, je třeba jim dát za vyučenou...



Dnes
od 19:00
pítko "MARNÁ SNAHA"
Sekaninova 58, Praha 4 - Nusle
vejít do lokálu a popatřit po zahrádce


Théma dne: Jak vyždímat chvojkovickým semiš.


52 názorů

No, z toho budu mít těžké spaní...

Madelaine
13. 09. 2008
Dát tip
Tak, chlapci, tohle jde mimo mě... :-)

papouch
13. 08. 2008
Dát tip
Fakt je opilý. Pišto - jax to poznal? Naučíš mě to?

stanislav
13. 08. 2008
Dát tip
papouchu, už to eaný Brno je konečně v jiným státě? hehe

stanislav
13. 08. 2008
Dát tip
jsem se právě probudil nočnímu internetování vstříc... ale nejedou mi webgarden... to je chyba...

papouch
13. 08. 2008
Dát tip
avíza od Stanisláwka miluju. On má taky moc rád, když mu říkám Stanisláwek.

Jsi opilý, hochu.

stanislav
13. 08. 2008
Dát tip
zaavizovat, kurva!

stanislav
13. 08. 2008
Dát tip
je třeba si zavaizovat.

Tragicus
01. 08. 2008
Dát tip
viz. 01.08.2008 10:38:37

To je blbost.

domin.go
01. 08. 2008
Dát tip
Umřela, vole.

Co je s mrtvolou?

domin.go
01. 08. 2008
Dát tip
Co? Mrtvola?

Co to meleš, vejre?

Tragicus
01. 08. 2008
Dát tip
Hura! :]]

Výstižný název...

domin.go
01. 08. 2008
Dát tip
podnik Pivovarská pivnice, místní znají pod názvem Mrtvola (otrlejší pod názvem Mrdka), Svitavy, 5 minut pěšky od vlakového nádraží (směrem k Hypernově) Gambrinus 10° 0,5 - 17 Kč Polička 11° 0,5 - 15 Kč nějakej kekel 15° - 19,50 Kč kořalka - 20 Kč (víceméně všechno; režná 15 Kč)

papouch
01. 08. 2008
Dát tip
Já už nehraju!! Vyhráls! :-)))))

Tragicus
01. 08. 2008
Dát tip
Kokusu o vyrazeni ujel dostavnik. A o pareni rozhodne rec jit nemuze, na to mame moc mala promile. Byl, mozna i predvcelejsi. Jenze sudy pocet negativ da klad, to vi kazde male dite! Kdyz tam pujdu ted, tak nic nespravim, takze stejne nemusim! :] ~ ~ ~ Mne bys neminul, ja nejsem nejaka lovkyne, a mohl bys byt zamyslen nad cimkoliv! Pista: To se nedivim, ze sis nedal panaka, v opilosti se spatne skace na jedne noze.

Kdo?

Nikomu?

Nedala, Pišto, nedala! :-)

papouch
31. 07. 2008
Dát tip
....................i. ,. uňg touto éé v této . ...néé, tímto.. ale jo! v této po.. potento.. pokročilé, .. té, no.. hoňiňě ňočňí už jen mohu reagovati pouze jenom takto: Muf!! (copyright Pišta) Počkej na Kampě!!! To bude píp!!!

Aby tak případně když už, tak jakoby víceméně hele to by tak bylo, vy všichni. Pivo bylo mufí, náhodou. Ne jako v na Medlově, kde bylo hnusný i když se mě teď papáč zastal. A i jsem si málem dal panáka, ale nedal, nakonec. Pomerančová nejspíš jo. Muf!

papouch
31. 07. 2008
Dát tip
O vyřazení se musí kokusit. A o páření zde není řeč. Tvůj pradědeček byl včelejší. Srdnatá diskuse o vygenerování blbé diskuse o blbé odpovědi na blbou diskusi o blbé odpovědi na blbou diskusi vygeneruje samozřejmě ještě srdnatější diskusi o blbé srdnaté diskusi o blbé odpovědi na blbou otázku na blbou diskusi o blbé odpovědi na blbou otázku o blbé otázce!!! Mně taky ne. Ale já tam byl. Já nemusíš. Tys tam nebyl. Ty musíš. :-) ☼ ☼ ☼ Taky minu tě, ko(ko)tě, když nedáš vědět, že jsi to Ty. Zvláště jsem-li při chůzi zamyšlen nad kuturvou, zvláště tou na Písmáku. Máku.

papouch
31. 07. 2008
Dát tip
O vyřazení se musí kokusit. A o páření zde není řeč. Tvůj pradědeček byl včelejší. Srdnatá diskuse o vygenerování blbé diskuse o blbé odpovědi na blbou diskusi o blbé odpovědi na blbou diskusi vygeneruje samozřejmě ještě srdnatější diskusi o blbé srdnaté diskusi o blbé odpovědi na blbou otázku na blbou diskusi o blbé odpovědi na blbou otázku o blbé otázce!!! Mně taky ne. Ale já tam byl. Já nemusíš. Tys tam nebyl. Ty musíš. :-) ☼ ☼ ☼ Taky minu tě, ko(ko)tě, když nedáš vědět, že jsi to Ty. Zvláště jsem-li při chůzi zamyšlen nad kuturvou, zvláště tou na Písmáku. Máku.

Tragicus
31. 07. 2008
Dát tip
To pak musi otokat byt jak u vyrazeni. Popr. opareni. Jo, tak plast mam. Pradedecek byl vcelar. Kdepak, blba odpoved vygeneruje srdnatou diskusi na tema blby a blbejsi. Ted uz se mi nechce. :] Radegast je dobry, ale gambrinus chutna jako strik 1:1 radegastu... + + + A co teprve kokot minute, to je teprve kultura!

Petrusha
31. 07. 2008
Dát tip
jo, to bol ten bezelektrický lahváčovník? jak to vúbec dopadlo tehdá?

papouch
31. 07. 2008
Dát tip
Pod párou zvlhne kdeco, i otokat. Plast máš. Netvrď, že máš dřevěnou klávesnici! Blbá otázka to byla a na ty se odpovídat nemá, ani blbou odpovědí, protože blbá odpověď ihned vygeneruje blbou otázku... Se nevymlouvej a jeď na Medlov! :-) Gambrinus já rád, i za darmo (mluvit). Radegast taky. Ňam. * * * Já boj.kokoty nerad. Je jich plná televíze, a na nás dělají bububu a tvrdí nám, že to je kultúra. Pfuj.

Tragicus
31. 07. 2008
Dát tip
Pod parou jsem nikdy avizo neposilal, protoze by mi zvlhl semis, eh, monitor. Ja nemam plast! A, jak uz jsem rekl, nejsem kazdy! Ne ne, na blbe otazky se ma odpovidat blbou odpovedi. A navic to rozhodne nebyla blba otazka! se vymlouvam! Chtel, prestoze (viz. vyse) :] Gambrinus ja nerad. I zadarmo. _ _ _ Jo, bojkoty ja rad. Zato kompoty ne (ani ananasove).

papouch
31. 07. 2008
Dát tip
V páru? .. to nevím.. ale posílám avízo vždy, když jsem pod parou. O každém zvlášť nemluvím, zvlášť když má plášť. Neodpověděli! Na blbé otázky se odpovídat nemá. Nechtěls, protože (viz níže) se vymlouváš! A to o tom šťourání ... mi také ne. .-) Radka bych si dal, ale u nás ve Slatině mají Gambáč za 17,50- . . . p.s. myslím, že ty Pištovy pitomé Chvojkovice bojkotujeme mnohem poctivěji, než sám Pišta!

Tragicus
31. 07. 2008
Dát tip
Posilas avizo vzdy v paru? Kdo mluvi o kazdem zvlast? Ja mluvim o sobe! Zvlast... Odpovedeli jste mi na mou otazku? Neodpovedeli! Chtel jsem, blbej nejsem a presto neprijel. A nevymlouvam se! A uz se mi o tom stourani nechce psat. :] To jo, kdyby si dali radeji radegast (za 19,-!).

papouch
31. 07. 2008
Dát tip
... a ještě něco... zatímco my se tu oklofáváme, tak Pišta a jeho skvadra bublin se nalejvají hnusným Staropramenem! Bude ji z toho blbě a já jim to přeju!! Celej pátek bolavá hlava!!

papouch
31. 07. 2008
Dát tip
Tak poslouchej Tragičusi - já přece nebudu přesvědčovat každýho zvlášť aby jel nebo neé, to bych se na to mohl hezky vykváknout!! Dostal si avízo? Dostal! Kdo chtěl, a není blbej, tak přijel. Tak se nevymlouvej. A nešťourej do mého šťourání tvého šťourání! .-)

Tragicus
31. 07. 2008
Dát tip
Ne, "Tragičus" take nebude to prave orechove. "Tragica" by bylo mozna lepsi. :] Hele, kdybyste mne take uspesne neignorovali v komentarich pod "Písmácké setkání Medlov 2008", kde jsem dokonce polozil i vecnou otazku, mel bych minimalne o jednu racionalizaci ("Stejne nikoho nezajima, prijedu-li, tak proc bych jezdil, kdyz mi neni nejlepe...") mene. :] Tak nestourej do meho stourani! A mas to, ... whatever. (copyright $americky_serial)

papouch
31. 07. 2008
Dát tip
..sptávně. Nojo. My práci baboušci si pteteme pífmenka. Tragičusi, blábolils něco o tom, že přijedeš na Medlof. A prt. Tak nešťourej do Pištových cen gořauky!! Mufím se ho zasr.. zastat! Bo on přijel. A máš to, vejre. (copyright Pišta)

papouch
31. 07. 2008
Dát tip
.. a jak teda zní sptávně 4.p.j.č. od Tragicus? ..žeby... Tragičus? ;-p

Tragicus
31. 07. 2008
Dát tip
Nespokojenost vede k pokroku! A spravne sklonovani meho nicku jiste take... :]

moorgaan
31. 07. 2008
Dát tip
o ceny nejde-me zajima kvalita moku tu poznam uz pri prvnim loku.-)))

Morgane, jak je ctěná libost:) Na kverulanta Tragicuse nedej, ten kafrá úplně do všeho.

Tragicus
31. 07. 2008
Dát tip
Pch, to jsou ceny! U nas jsou jednak panaky 0,05 a ceny i tak jsou o dost nizsi (napr. becherovka 25). A o nealku ani nemluve, 2,5x vyssi ceny tam mate! :]

moorgaan
31. 07. 2008
Dát tip
S-T-S Chvojkovice-Brod..asi nějaký silný oddíl !!! že bych se přišel podívat na klání znalců píííva?

papouch
31. 07. 2008
Dát tip
Tam nečepují Starobrno??? To je teda u mě dost pochybný podnik!

Mno...

Zbora
31. 07. 2008
Dát tip
To není palivo!

Ty, Šípek, a co si myslíš, žes lemtal ve Chvojkovicích, znalče? :)))

Pišto, uvědomuješ si vůbec, co je ten Staropramen zač? No vono Krušovice to je ta samá liga, kejdy :o)

Vyzvedni si je na benzínce, no ne?

Zbora
31. 07. 2008
Dát tip
Tak to nejdu. Já mám ještě kupón na bezplatných 5 krušovic, kterýžto musím do konce dnešního dne upotřebit.

Staropramen 10° 0,5 24,- 0,3 15,- Staropramen 12° 0,5 29,- 0,3 18,- Granát, polotmavý ležák 0,4 29,- Hoegaarden 0,5 35,- 0,25 21,- Stella Artois, nealko 0,33 20,- Martini dry 0,1 45,- Martini bianco 0,1 45,- V.Lambrusco Emilia rosso 0,2 50,- Fernet Stock 0,04 30,- Fernet Citrus 0,04 30,- Becherovka 0,04 35,- Slivovice se švestkou 0,04 40,- Griotka 0,04 25,- Rum tuzemský 0,04 25,- Polar jahoda 0,04 35,- Carolans 0,04 45,- Jägermaister 0,04 50,- Amundsen 0,04 30,- Finlandia vodka 0,04 40,- Absinth 0,04 50,- Absolut vodka 0,04 45,- Absolut vodka currant 0,04 45,- Absolut vodka vanilka 0,04 45,- Smirnoff Ice 0,275 60,- Bacardi rum 0,04 60,- Captain Morgan 0,04 50,- Tequila Olmeca Gold 0,04 60,- Tequila Olmeca Silver 0,04 60,- Royal Oporto ruby 0,04 45,- Royal Oporto White 0,04 45,- Metaxa 5* 0,04 50,- Metaxa 7* 0,04 60,- Martel VS 0,04 75,- Courvoisier VSOP 0,04 120,- J.Daniels 0,04 70,- J.Daniels 12 year 0,04 95,- J.Walker 0,04 60,- J.Walker black 0,04 70,- Jameson 0,04 60,- Tullamore 0,04 60,- Jim Beam 0,04 60,- Jim Beam black 0,04 60,- nealkoholické nápoje Coca Cola, Cola Cola zero, Fanta, Sprite, Tonic 0,33 30,- Bonaqua perlivá, neperlivá, jemně perlivá 0,25 22,- Cappy jahoda, pomeranč, jablko, hruška, černý rybíz, multivitamin 0,20 28,- Nestea broskev, citrón 0,20 28,- míchané nápoje Mojito 90,- Cuba libre 75,- Sex on the beach 90,- Tequila Sunrise 75,-

Zbora
31. 07. 2008
Dát tip
Sláva! Co tam to točí?

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru