Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

+

02. 08. 2008
6
20
1895
Autor
Zvrhlík
tolik kapek
skropilo okolí
a louže žhnou

20 názorů

Zvrhlík
18. 10. 2008
Dát tip
sparkie: kdes narazila na toho Bashoa s komentáři? Můžeš mi prosím poskytnout adresu tý stránky? Předem děkuju. Brouzdám všude možně, ale tam jsem zřejmě ještě nedobrouzdal. PS: Za tip děkuju už teď. :)

Zvrhlík
17. 09. 2008
Dát tip
neříkám, taky, že jsme to čet od rána do večera, spíš málo než hodně, ale zvědavost byla silnější, jsem si říkal, že takovéhle blbosti nemohou přece Japonci považovat za nejlepší básně, na tom přece musí něco být! a taky, že je

Zvrhlík
17. 09. 2008
Dát tip
To je normální, pro každého člověka odkojeného západní poezii je haiku zpočátku nuda, haiku se musí naučit nejprve člověk číst (mně to trvalo tak 3 měsíce), je to úplně jinej druh poezie než je u nás tradiční - a ty moje haiku taky nebudou nejlepší, takže to může být i tím :)


Zvrhlík
03. 08. 2008
Dát tip
Teoreticky je možné vše, ale v tomto případě určitě ne...

Paulart
03. 08. 2008
Dát tip
Louže žhnou - to by mohlo být pěkné zpřítomnění minulého času, že? Vyschlých louží žár :-)

Zvrhlík
03. 08. 2008
Dát tip
Paulart: Nemyslím vyschlé louže. Neměl jsem na mysli oslňovat, ale spíš svítit. Jak můžou být louže vyschlé, když je po dešti? A navíc vyschlá louže už není louže.

Paulart
03. 08. 2008
Dát tip
Myslíš vyschlé louže? Když něco žhne, je to, stejné, jako když sálá. Ty máš na mysli asi oslňují, ne? A možná je lepší zůstat u jedné louže.

Oldjerry
02. 08. 2008
Dát tip
s pěknou eufonií...

Zvrhlík
02. 08. 2008
Dát tip
Dík za upřímnost i za tip.

Zvrhlík
02. 08. 2008
Dát tip
Jako SKRYTÁ metafora se to dá taky chápat.

Zvrhlík
02. 08. 2008
Dát tip
To bys ses divil. Podívej se někdy v noci.

oakbark
02. 08. 2008
Dát tip
Louže nežhnou. Žhne plotna. Žhne střecha. Žhne čelo.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru