Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Ticho

03. 08. 2008
6
14
2032
Autor
kunka

možno že to haiku nie je, ale...

                                                                                                          Stromy šepkajú
                                                                                                     po chvíli zrazu zmĺknu
                                                                                                        drevorubač vstal

14 názorů

kunka
21. 04. 2009
Dát tip
veď som im aj napísal "Haiku 07" ,išiel som po tričku v súťaži, ale nakoniec som si musel kúpiť iné :-)

Haikuistům se nezavděčíš, ani kdybys napsal - "Hore haiku, dole haiku, hore haikom chodník...!

Marys
09. 08. 2008
Dát tip
nechce sa mi nejak kecat, tak len suhlasim s midin-om

Háber
04. 08. 2008
Dát tip
hmm*

Zvrhlík: nech mne,ano..je to jen šepot tak jako tóny Chopina, také to nejsou slova, ale ty je prostě cítíš....pa zlato,jsi prostě jiný, neuvěříš..piš si o svých zvrhlostech raději

Zvrhlík
04. 08. 2008
Dát tip
sestricka.slunicko1:Jo a ty jejich řeči rozumíš... Šeptající stromy je přesně to co v haiku být nemá: personifikování přírody. Haiku ukazuje svět jaký je, ne tak jak si ho polidšťujeme.

kunka
04. 08. 2008
Dát tip
o.k priatelia, dal som to do miniatúr...

zvrhlík: zeptej se jich:o) mají svou řeč přeci,hlupáčku:o)

Zvrhlík
04. 08. 2008
Dát tip
sestricka.slunicko1: A co ti říkali? To máme dneska ale hezké počasí! nebo Jak se máš? :)

avox
04. 08. 2008
Dát tip
mně stromy šeptají... možná to není haiku, ale ten úlek, strach stromů vnímám. Místo změny dvou veršů změň kategorii na miniatury :-)) */

a já stromy šeptat slyšela*

Zvrhlík
03. 08. 2008
Dát tip
Koukám, že je to tvé první haiku, takže pokud bys ses tímto útvarem chtěla dále vážněji zabývat doporučuji nejprve navštívit tuto stránku: www.haiku.bloguje.cz. Měla by tě zbavit počátečního tápání. Jako první pokus dobrý. Učený z nebe nespad a chybama se člověk učí.

Zvrhlík
03. 08. 2008
Dát tip
Haiku to není, pokud šepkat znamená šeptat. Nevím jak vy, ale já jsem strom nikdy šeptat neslyšel, ani si nikdy v mé přítomnosti nezpíval nebo pobrukoval... navíc toho haiku porušuje zásadu 1 okamžiku ale jinak tam aspoň je pohyb i protiklad Úplně zavrženíhodné to není, ale pokud by to mělo být opravdové haiku, pak přepracování prvních dvou řádků je nutné, protože mluvící stromy jsou tak leda v Tolkienovi.

midin
03. 08. 2008
Dát tip
Haiku to je, i docela povedené.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru