Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Hlava panny, hlava orla

18. 07. 2001
9
0
2960
Autor
Bix

pod mincou nejakého anjela

s hlavou panny, s hlavou orla

pod šedým krídlom holuba

rímsa sa podo mnou pohla

 

kývavé kolená

kričiace z ulice

poď sem a dám sa ti

s danosťou mulice

 

dostrelím očami

krúžiš mi ako cieľ

túžiš a v behu by

ťa nikto nevidel

 

nestrácam silu

a triafam ťa do pleca

snažíš sa mŕtvolne

do neba doklepať

 

pod nebom, za brehom

pod skalou, pod prahom

 

stal si sa

naveky

hnijúci

rozkladom


Bix
29. 08. 2001
Dát tip
trochu som sa na to pozerala a báseň vyzerá teraz takto: Ricochet po mincou panny pod mincou orla pod krídlom holuba rímsa sa pohla kývam nohami kričím z ulice: poď sem ! a dám sa ti s danosťou mulice zastrelím očami krúžiaci cieľ túžiš a v behu by ťa nikto nevidel nestratíš silu a triafam ťa do pleca snažíš sa mŕtvolne do neba doklepať za brehom, pod prahom v náhrobku vyprahlom stal si sa naveky hnijúcim pokladom nebraska:ten rytmus ( a v behu...) stále nesedí, ale nepodarilo sa mi to vyriešiť :o) Tynda: to, s čím si nesúhlasil sa zrejme veľmi nezmenilo, že ? all: vďaka za prečítanie, a tak !

Albireo
29. 08. 2001
Dát tip
Bixinka, podľa mojho názoru je nová verzia o veľa lepšia.

Bix
29. 08. 2001
Dát tip
Snaha bola, Albi ! :o) Ď.

Tynic
20. 07. 2001
Dát tip
slovosled : ťa nikto nevidel nikto ťa neviděl ??? No ale možná to asi cítím příliš v češtině... nestrácam silu a triafam ťa do pleca snažíš sa mŕtvolne do neba doklepať ----- to je *****! To vyjasnění na konci básně se mi nepozdává...báseŇ celá byla pro mě od začátku až téměř do konce záhadným obrazem...ten konec se vymyká a sám o sobě ¨nic neváži...

Mythus
19. 07. 2001
Dát tip
nemôžem nepovedať, že báseň je úžasná, ako aj všetky ostatné a tip za ňu, ale na viac sa nezmôžem kvôli utorku

myrinda
19. 07. 2001
Dát tip
napsano velmi dobre! sila, teda.proste bix umi... tip!

Albireo
19. 07. 2001
Dát tip
Vládzem iba: TIP

Sadaf
18. 07. 2001
Dát tip
Huuu...Bixinko,copak se stalo???? Nevim proc,jde mi mraz po zadech..... Je toho v Tobe hrozne moc,hrozne moc a ted myslim toho krasneho...vsak Ty mi rozumis...

Pepo
18. 07. 2001
Dát tip
Bixi, to je skutočne silné kafé. A ten záver...

nebraska
18. 07. 2001
Dát tip
brrrrrrr, nekrofilne ;) sem tam sa tam straca rytmus...

Wopi
18. 07. 2001
Dát tip
****! skvělé

Naso
18. 07. 2001
Dát tip
dostrelím očami, ... mŕtvolne sa do neba doklepať... obrazotvornosť ti nechýba! - možno menej senzuálna ako iní tvoje básne, viac konkrétnejšia a dejovejšia... Záver ma trochu zaskočil, ale finálny pocit je +++ T.

Danny
18. 07. 2001
Dát tip
konec: oops

Wiki
18. 07. 2001
Dát tip
bezva *

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru