Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Jednota Nenakonice I.

09. 08. 2008
9
11
2548
Autor
Honza_Princ

Ráno, přivezli pečivo. Tři prodavačky, jedna babka, prázdné regály.

Babka:                          Dobré den ... slyšela ste to, máme první zlatou!...já se dívam na tu olympiádu...

Prodavačka :              Hmmm a víte vy, že v sousední dědině někoho vykradli? Nějaké manželské pár...

Babka:                          V Dubě?

Prodvačka:                 No v Dubě. 146 tisíc! Pobrali všechny vkladní knížky...

Babka:                          No tak to šli na jisto...

Dědek (vchází):         ...ale to nemožó použít . To jim nikdo nedá. Potřebujó heslo a občanku.

Babka(Dědkovi):      Stejně je to hrozný... jo, slyšel ste to, máme první zlatou!...já se dívam na tu olympiádu...

Dědek:                       Střelkyňa. Šikovná holka. Dostane rovné milion za tu medailu.

Prodavačka:             Milion???  No vidíte, zloději se tady páčijó v noci deset minut s futrama a ta to tam má vystřílený za chvilu....









11 názorů

Eidam
04. 12. 2008
Dát tip
hahahahahahahaha ...totok može byť enem v nenakonicách. :) *

Anetté
18. 08. 2008
Dát tip
ruoztomilý:)***

och! to je krasny zaver:)

zuzuzu
10. 08. 2008
Dát tip
tyjo, a byly mezi těma promluvama nějaký pauzy, nebo to sypali naráz?

Anyz
09. 08. 2008
Dát tip
presne:o)fakt si dovedu predstavit ten vyjev jojo klasicka ceska zavist

Honzyk
09. 08. 2008
Dát tip
dramo, jak ma bejt, vod expozice po tuto..: katarziu..))

Honzyk
09. 08. 2008
Dát tip
hehe***********

oakbark
09. 08. 2008
Dát tip
Ó, krásná sonda do života maloměšťáků. ***

Vaud
09. 08. 2008
Dát tip
:-))* klasická česká závist :-)

daddy
09. 08. 2008
Dát tip
jdu trénovat střelbu :)

Rabb
09. 08. 2008
Dát tip
:)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru