Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Kašna

19. 08. 2008
7
56
5181
Autor
Lakrov

 


Je mi moc smutno.

Malým dětem, když jsou smutné, se dávají dárky.

Mně by stačilo jediné slovo. Věnuje ho někdo?

Stačí namátkou hmátnout a hodit; jako minci do kašny.

Třeba by z těch slov šel postavit vzdušný zámek, sejde-li se jich víc...

Jenže já na vzdušné zámky nevěřím. Už nejsem malé dítě.


56 názorů

Lakrov
19. 08. 2010
Dát tip
Pro rímoraj: Děkuji za návštěvu staršího -- spíš povzdechu, než díla. Není mi co závidět... ale někdy možná ano :-)

Marcela.K.
05. 08. 2009
Dát tip
Někdy jsou čísla k ničemu...i když je máš uložená. Někdy jsou k ničemu i slova, když přijdou pozdě...

Marcela.K.
26. 01. 2009
Dát tip
Jo, to číslo je hodně zváštní...jen mě teď mate to 18.10.

Lakrov
26. 01. 2009
Dát tip
Pro mylenka: >... je mi to líto Mně taky. Jeden z neměnných faktů v životě. To číslo je zvláštní.

Marcela.K.
26. 01. 2009
Dát tip
Netušila jsem to...teď mi to bylo jasný...kdybych tam alespoň nezavěšoval ty dva skákajíci komiky... proč jsem to netušila?... měla jsem líp číst... je mi to líto.

Lakrov
26. 01. 2009
Dát tip
Pro mylenka: Tenkrát by mi to číslo asi nepomohlo. Strašilo mě jiné, jehož přesná podoba ještě nebyla známá. Dnes už ano. 20082008. Je překvapivě pravidelné. Měl by z něj radost. A já z toho, o němž píšeš Ty. Asi by mi tenkrát pomohlo. Možná i Tvé dětské písmo... Děkuji za opakovanou návštěvu.

Marcela.K.
26. 01. 2009
Dát tip
Měla jsem Ti tehdy napsat číslo...a ne Ti sem cpát blbý obrázky...to číslo si už pamatuješ... tak když budeš potřebovat pár cihel z pofoukání... už budeš vědět...

jejdavilda
20. 01. 2009
Dát tip
to máš blbý, já se rozhod jít do puberty kolem 80 let a uvidím jestli stihnu ještě dospět*

baronka
03. 11. 2008
Dát tip
Lakrov jsem zde fakt nedlouho ne s tebou ale tebou to je kousek dítěte uvnitř myslím že ten Zázrak umožní když se díváš vidět Možná že to vyvětřil vítr z jihu náhoda neexistuje

Lakrov
03. 11. 2008
Dát tip
pro baronka: Děkuji za spoustu slov, věnovaných v krášné básničce. Co Tě ke mně přivedlo v takovém -- řekněme nečekaném -- množství. Nejsi snad novým jménem někoho ze 'starých' známých? Se mnou ze žádné dítě (většinou) necourá. Už vyrostly :-)

baronka
03. 11. 2008
Dát tip
Lakrov pro tebe prstem na sklo okna namalovala jsem kytku a až se mi přihodí jako by bylo přihozeno z amfory Krásy ze Slov postavím vzdušný zámek a to dítě co se tebou courá řekne ' To je dům z Malého prince '

Milly
25. 09. 2008
Dát tip
Rádo se stalo. :-) (a lidi poslali přece dost slov..- mi přijde .-)) Jinak číslam jsou taky krásný.

Lakrov
25. 09. 2008
Dát tip
Pro Milly: Jo, a nesmím zapomenout za to slovo poděkovat (málokdo mi nějaké poslal). Dík, Milly.

Milly
25. 09. 2008
Dát tip
Mně přijde všeobjímající- a význam jako takový jediný funkční.. (když to vezmu z obecnýho hlediska)

Lakrov
24. 09. 2008
Dát tip
Pro Milly: Originální ne. Milé ano. To je leckdy použitelnější.

Milly
24. 09. 2008
Dát tip
Asi Ti to nepřijde originální, ale....... Láska.

Lakrov
25. 08. 2008
Dát tip
Pro rebecca13: > co vlastně děláš? system specialist (Oracle DB admin)

Lakrov
24. 08. 2008
Dát tip
Pro Johana Baesil: Smutku už je méně. Slova jsou vždy užitečná; zvláště ta od Tebe. Děkuji za ně

Lakrov
22. 08. 2008
Dát tip
Pro rebecca13: Z kresličského hlediska jsou číslice dvojího typu. Jedny jsou -- podobajíce se zčásti lidským tvarům -- kulaté, oblé, jako by měkké, přátelské. Druhé jsou hranaté, ostnaté, pichlavé a (někomu) nepřátelské. Ty druhé v sobě zárověň nesou dojem jakési exaktnosti, přísnosti a snad i spravedlivé(?) neměnnosti. Číslo 147 je poskládáno z jediných tří zástupců 'těch druhých'. A to je to, co je řadí mezi mé oblíbené. Stejně jako... to už dáš dohromady sama.

Lakrov
22. 08. 2008
Dát tip
Pro rebecca13: Díky za příval slov. Jinak mi jich moc nepřišlo. Nevím, jestli byl ten záměr tak nepochopitelný (slohově opravdu nic moc, protože mi... to není zajímavé). Spíš si myslím, že v tom mají prsty kazišukové a přizdisráči, kteří si je sem přišli ohřát. Už se mi chtělo to sbírání slov zabalit; ale teď...

Klokani_usi
22. 08. 2008
Dát tip
Ježkovy voči!

Antikrista Pištu na takové autory!

Lakrov
21. 08. 2008
Dát tip
Pro Francois-Baptiste Chabal: To bude tím, že to není literární dílo, ale spíš takové 'volání o pomoc'. Nějaké slovo tě nenapadá?

Lakrov
20. 08. 2008
Dát tip
Pro Diana: Je to lepší. Hned po první řádce > Když probudí se hlína, je to myš Díky

Diana
20. 08. 2008
Dát tip
(asi Hrubín, ale krk na to nedám ) Když probudí se hlína, je to myš. Když je sklu zima, rozkvete větvičkama. Rybka je hastrmaní lžička, víš? A slza? Slza to je voda, co je sama. :-))) Je to lepší?

Lakrov
20. 08. 2008
Dát tip
Pro Robinia: Děkuji. Otřu si oči. Trochu mi do nich cáklo (nebo kde se ta vlhkost bere).

Robinia
20. 08. 2008
Dát tip
Tak jo, házím... žbluňk

Lakrov
20. 08. 2008
Dát tip
Pro Evangelista: Děkuji. Je to jedna z mých nejoblíbenějších.

Evangelista
20. 08. 2008
Dát tip
Posílá číslici 147

Lakrov
20. 08. 2008
Dát tip
Pro Movsar: Děkuji za názor. Drobné slůvko, vhozené do kašny, by se nenašlo? :-)

Movsar
20. 08. 2008
Dát tip
Opět nechápu kritika, který autora a jeho texty spojuje v jeden monolit. Že jsi jinde vulgární a tady prostě křehká, proč ne? Mně se líbí. t

Lakrov
20. 08. 2008
Dát tip
Pro maartin: > já bych - s dovolením, jestli můžu - někam vypa... To já taky, ale není kudy. Posbíranými slůvky by se snad... možná nedala vydláždit cesta, ale aspoň vyskládat pěšinka přes bažinu.

maartin
20. 08. 2008
Dát tip
já bych - s dovolením, jestli můžu - někam vypad. Zdálky se všechno špatný (i smutný) zmenšuje. Slova přijdou až pak, sama...

katugiro
19. 08. 2008
Dát tip
Jedním tahem žadonit o pozornost a zároveň někomu nadávat do volů, tomu říkám dospělost...

Lakrov
19. 08. 2008
Dát tip
Pro avox: Děkuji za proč a odpovím na něj až... až už nebude proč.

avox
19. 08. 2008
Dát tip
Neodháněj ten smutek, odejde sám, uvidíš... A je mylná pověra, že chlapi nepláčou... já ti pošlu taky slůvko, mé nejčastější - "proč?"

Lakrov
19. 08. 2008
Dát tip
Pro Laura Eleonora: Chápat se mi líbí víc. 'Mít rád' jsou dvě slova a navíc je to dost zporfanované. Děkuji za dárek.

Honzyk
19. 08. 2008
Dát tip
-

Honzyk
19. 08. 2008
Dát tip
...domnivam se, ze na "smutenku" , ktera sem hodi podobny ´vejzblept´, jsi nezvykle vulgarni. (ale mozna jen nejak indisponovana, tedy MIMO) p.s. podobnych hovadin, jakous sem hodila ty, je i tady poskrovnu, a to je co rict:))...

Lakrov
19. 08. 2008
Dát tip
Pro mylenka: > co takhle přestat se litovat? Tentokrát (a asi vždy) nejde o litovat 'se'. Ale když se to vezme do důsledků, je to zpochybnitelné. Pro Honzyk: Myslím, že jsi vůl, ale netrvám na tom :-) Co Ty? Po martinez a Horavin: Děkuji za příspěvek na... to by bylo předčasné.

Marcela.K.
19. 08. 2008
Dát tip
Tohle je taky hezký :-)

Marcela.K.
19. 08. 2008
Dát tip
Nesmutni ? Můžu Ti jich napsat víc...třeba:,,Mám tě ráda :-)" Ale co takhle přestat se litovat?

Honzyk
19. 08. 2008
Dát tip
..ale prdlacky...mazej vod kompu a di makat...neco delej: todle vyti, pardeon, je jak vejhul do tmy..:)-....

Honzyk
19. 08. 2008
Dát tip
...to slovo by ti nestacilo, sama vis.... vono to prejde----

Horavin
19. 08. 2008
Dát tip
...já zas přidám "nítě"

martinez
19. 08. 2008
Dát tip
dám ti "sítě" - budeš vědět co s nima?

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru