Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Poetická čajovna JM (11)

25. 08. 2008
5
43
2331

Hosté: Honzík ROUŠAR, Příbram - muzikant a skladatel, frontman kapely MASHINA BAND Aleš NOVÁK, Jince - textař kde: Křišťálová čajovna Galerie Cesty ke světlu Zdeňka Hajného, Praha 4 - Chodov, Zakouřilova 955/9 kdy: pátek 5. září 2008 v kolik: v 19 hodin V případě bloudění volejte: +420 773 253 045 GALERIE CESTY KE SVĚTLU /součástí návštěvy prohlídka galerie/ VSTUPNÉ: 120,- Kč


43 názorů

oznamuji všem případným zájemcům o tuto produkci, že se v programu angažovat nebudu.

StvN
28. 08. 2008
Dát tip
Aha, takže když tu umíš plavat a někdo jiný ne, tak někdo jiný je břídil? Dobrá logika. Nebudu se přít. Taky by mě zajímalo, jak se postavíme ke komerční reklamě.

papouch
27. 08. 2008
Dát tip
no heskýý.. Ale stále čekám vyjádření J.M. na to, co jsem napadnul - že si tady dělá komerční reklamu..

P.S. Pozdrav "zátoka, zátoka", to je dobrý.)

Jaké že máš aktivity, Romane? (teda krom aktivního caps locku)

StvN
27. 08. 2008
Dát tip
Takže ty si myslíš, že můžeš lítat a nevidíš, že nemáš křídla?

StvN
27. 08. 2008
Dát tip
Asi protože se ke druhým nechováš pěkně, přitom obhajuješ blbost. A není to zášť, ale neudivuje mě, že se opět mýlíš.

StvN
27. 08. 2008
Dát tip
O SERVERU PADLO SLOVO VE SMYSLU S JEDNORÁZOVOU AKCÍ, ZA KTEROU SI NĚKDO NECHÁ ZAPLATIT, ZATÍMCO ZA DLOUHODOBÉ SLUŽBY NA TOMTO SERVERU NEPLATÍ NIC, TAKÉ V SOUVISLOSTI, ŽE JSI TVRDIL, ŽE NIC NENÍ ZADARMO, TAK TEDY JE. CO TI BRÁNÍ V POCHOPENÍ TĚCHTO SOUVISLOSTÍ? A VYPNI SI TY KAPITÁLKY.

StvN
27. 08. 2008
Dát tip
Mě docela udivuje, Romane, že mluvíš o zabedněnosti, přičemž sám obhajuješ něco, co nemá logiku, ani míru, když to tak řeknu. (Běžně za koncerty amatérských kapel platíš kolem 50 korun nebo je vstupné dobrovolné. Čtení v Jindřišské nestojí nic, čtení v Obratníku také kolem těch 50. Zoologickou jsem uvedl jako příklad komerční zábavy, kde za ty peníze něco dostaneš.)

papouch
27. 08. 2008
Dát tip
Romane, chodil bys sem, kdybys musel za publikování platit? Řekněme - dvě stovky měsíčně? Anebo - ještě lépe - za každé písmeno, co sem nahrneš, desetník? (To by ses nedoplatil :-P)

to je tvoje realita romane, ne nase. viz papouch, viz stvn a viz moje poznamka o jinych ctenich. ostatne i tento prostor, kde s epohybujes a publikujes, dostavas zadarmo...

StvN
27. 08. 2008
Dát tip
Viz papouch. Jinak do zoo jsem minulý měsíc platil 150 a viděl jsem souložit želvy, ty velké, stepní.

papouch
26. 08. 2008
Dát tip
Já dělal dycky všecko zadax, případně za pivo a párek. A jaká byla u toho sranda. Požadovat 120 ká za pofidérní čtení je dost zhovadilost, kterou jsem nikdy nezažil, ani když četli Krchovský, Kundera, Balabán, Trojak a mnoho dalších, mnohem profláklejších autorů, než Roušar a Novák. a - jen tak mimo - tím, že je to komerční akce, se tato upoutávka stává komerční reklamou a buď bys měla Písmáku zaplatit, nebo to odsuď stáhnout :-PPPPPPPP

Ne, neni to lepsi. Jen jsem ocenila zmenu textu porvedenou po cetnych upozornenich. :-)

StvN
26. 08. 2008
Dát tip
To bereš jako plus, že jsou nejdříve uveděny neúplné informace a posléze jsou doplněny? Tak to je asi lepší všechno nejdřív dělat špatně.

Ja vim Stvn - jenze na druhou stranu, takhle akce byla puvodne uvadena bez vstupneho. Ted je alespon na rovinu uvedene vstupne, coz ocenuji - pripadny zajemce ma predem dost informaci pro rozhodovani jestli jit nebo ne. Mozna by bylo dobre podotknout, ze v cene vstupneho je i prohlidka galerie - pokud nekdo rad Hajneho, asi to oceni. Jsou ruzne zpusoby jak delat autorska cteni. Napriklad u nas v knihovne neplatis nic a jeste ti nabidnou obcerstveni, v kavarne Fra (Totem), kde byvaji pravidelne hosty vydavajici autori , si platis jen to obcerstveni, v Jindrisske vezi vstup do veze, tady holt chteji vstupne i za basniky :-) Kazdy si muze vybrat podle sveho gusta.

StvN
26. 08. 2008
Dát tip
Pomerančová - jsi nepochopila smysl našich příspěvků. Samozřejmě, že tam nepůjdeme, jen se snažíme jemně cosi sdělit.

Delfín
26. 08. 2008
Dát tip
To sice dnes, bohužel, mohou,ale přesto mi to připadá jako nehoráznost chtít na tom takhle vydělávat! Znám podobné akce tady u nás, kde platíš pouze útratu...

Ale no tak lidi, vzdyt tam nemusite chodit. opkud nechcete... Poradatele ruznych akci si mohou samozrejme stanovit vysi vstupneho dle sebe. A navstevnici si zase mohou vybrat, kterou akci chteji navstivit a kterou ne.

Delfín
25. 08. 2008
Dát tip
Platit za vstup do čajovny? To snad si děláš legraci!

Zaprděnec
25. 08. 2008
Dát tip
kilo dvacet = šest krabčáků

JiKo
25. 08. 2008
Dát tip
120 za básníky? to je zlodějina

StvN
25. 08. 2008
Dát tip
Asi jsem buran, ale 120 jsem neplatil ani za dvouhodinové představení Činoherního klubu.

TIP

jt
25. 08. 2008
Dát tip
TIP

Zbora
25. 08. 2008
Dát tip
Tentokrát vynechávám. Možná příště.

jednou přijedu*

moorgaan
25. 08. 2008
Dát tip
dobra sestava..pokud me vyjde cas, tak zajdu na horké téééé...

Háber
25. 08. 2008
Dát tip
*

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru