Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

...než naposled vyjedem ´

01. 09. 2008
15
33
3929
Autor
Honzyk

...a bez padesátníků, prosimich.............)




       Žebráček posměváček cinkot drobnejch hustým větrem trousí

       sehne se

       vezme

       cvrnkne

       a mrkne


       Cumlá fousy


      Spálený kuřata na grilu těla třou si

      A  v ohni


      A holátko A píp A chví se


      Že hodiny v hrsti nás maj´

      jojo


      to ví se


     

33 názorů

Honzyk
03. 10. 2008
Dát tip
...a kolik jste vyzebrali?.))))))))))

Honzyk
14. 09. 2008
Dát tip
..to jsem rad, ole, cau..:)

oleandr
14. 09. 2008
Dát tip
líbí

Honzyk
05. 09. 2008
Dát tip
..dekuju, ty jsou vypeceny teda:)))

tak jsem ti back a je to jako obrázek :) tak sem taky něco dám s pozdravem od těch Zrůdiček :)

Honzyk
02. 09. 2008
Dát tip
..vono to je jednoduchy, T.O., jo: pred hlavakem stava takovej dedek koks, fakt si furt volizuje fousy...vymeta komparsy a tak, prodava tern Novy prostor...no a za nim byl stanek s kuratama, ale takovej smrad, ze jsem se dycky podival raci na hodiny, kolik je, no a ja tudy sel v sobotu, dedek zase, kurata uz ne, a naka zenska dobracka mu davala prachy, a bvon ze padesatniky nebere, dedek...jinak me vzdycky grily pripominaly kramatorium, tak chtel jsem to do textu taky hodit, ale pak jsem se na to vykaslal..)

Honzyk
02. 09. 2008
Dát tip
...ze mas ale pamet teda.....)

Honzyk
02. 09. 2008
Dát tip
o))

hee nestíhám komentovat, jdu koukat na Zrůdy vrátím se ae tipuju už ted :)

Háber
01. 09. 2008
Dát tip
lepšie je to s vyjedem akoby tam bolo "b":)))*

satannáš
01. 09. 2008
Dát tip
go Honzyk go...:o)))T


Honzyk
01. 09. 2008
Dát tip
...a ty smrady...skolka svareny mliko a kakao, zakladka: prvni vypotky holcicich lakhotek a smrady cibulky z driziny a ze saten,...............huhu..

Honzyk
01. 09. 2008
Dát tip
..ve skolce ja byl zoufaly....to si pamatuju este, jak jsem tam stal u plotu...!)

Honzyk
01. 09. 2008
Dát tip
..ale di ty....ja musim delat jiny veci...fakty....

Oldjerry
01. 09. 2008
Dát tip
Franto - jsem rád, že píšeš... aby ti to vydrželo.

Honzyk
01. 09. 2008
Dát tip
...ja nad tim, Olde, vubec neuvazuju...nekecam: ja sned nejakej blbej tvtvaroh rano, tak mazu do lekarny....)))

Honzyk
01. 09. 2008
Dát tip
...no silene....a na gymplu--! Jezisi!.....az v Praze na skole si me nikdo nevsimal...to bylo dobry.

Oldjerry
01. 09. 2008
Dát tip
Jenyk - chyba - vyřiď mu, že lidi se teď s chutí budou zbavovat padesátníků a banky je budou měnit ještě rok. Mohl by z toho být pěkný balík :-) * Snoopy - jasně : už vidím prvňáčky s vousy.

Honzyk
01. 09. 2008
Dát tip
...me nqapadlo, kdyz jsešm cet tu tvou strorku, zes taky nesúpal: ja vubec ne: jo, a heůle, easi pudes do Kubelicdfky do "Lekarny nekdy, mam tam dva pobrazky, jsem dal holkam: porttret Marylina mansona a takovy flečky...a jinac ja teda dam jeden veůlkej deskovej na Zizkovsklej salon, ve CTR odevzdavam., musim úprečšvezt ze Supiny, je velikej, no a tam bysme se mohli scuchnout treba, ale ne na vernisazi: je tam prijemen...

Honzyk
01. 09. 2008
Dát tip
..ja mel z 1.tridy, Snoo, silenej strach....a nikdy jsem ve skole nebyl taky voblibenej...a skolu jsem, nevim, esi mel rad, ne...no, doma to bylo horsi, bohuzel:)))

ponedělí
01. 09. 2008
Dát tip
/*

ponedělí
01. 09. 2008
Dát tip
ja, šmekt gut, Franc. ale neber mě co bernou minci (padesátnikovou), neb mám pod očima vaky, jako má klokan kapsu.

dadíková
01. 09. 2008
Dát tip
jojo*

sidonia
01. 09. 2008
Dát tip
pěkný:))))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru