Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Marmeláda

08. 09. 2008
21
28
3710
Autor
Honzyk

...Právě jsem se vrátl z oběda...u stolu se mnou seděl šedivej, moc veselej pán - jak si tak se mnou povídal: je tu na skok ze Švýcarska - no a trošku si mi postěžoval, že Švýcaři jsou chladný, nebavěj se...a jaký prej to bejvávalo:)...a že v Čechách taky se už lidi spolu nebavěj tolik...tahle tu už byla, ale hodim , myslim aktuálně, znova: |( bigboš..!:))

 

  Tma podala mi marmeládu

  švestky po naší babičce

  Jak rád se hroutím

  hlavu kladu

  do jedný velký krabice



  Vlasy už mám dost omatlaný

  nebudu smejvat sladkosti

  Pecka mi bloudí dole v plicích

  a v hlavě samý blbosti


  Mozek mi zvolna promodrává

  úsměv mám jako márnici

  Modrá mi ruka, noha, hlava ...




  ...všichni jsme v jedný sklenici
 


28 názorů

Makrelka
12. 10. 2009
Dát tip
Pecka ti bloudí dole v plicích? Hrozná představa - skoro jako mít tam pavouka. ten konec je super

Honzyk
27. 09. 2008
Dát tip
...ja taky, cece...jak jsme se bavili o tech obchodacich a tak, davy...ja dycky nesnasel davy...a ted mam pocit, ze me porad nekdo nekam(do sklenice) strka...EU, masaz pred volbama... ---no, letaky, byt mam na scrance NECHCI LETAKY.. porad mi nekdo cosi vnucuje a tak: NESNASIM TO, NO, ale jsou mnohem horsi veci, a z tohoto clovek jeste se muze vysekat, event. se TOMU vyhnout....myslim... cau, honzyk.

Honzyk
23. 09. 2008
Dát tip
...to prejde:)))

čau, ani nemám prostor na komentář ani na zprávy,štve mne to..

Honzyk
23. 09. 2008
Dát tip
cAU,,, s.slun.)


Honzyk
10. 09. 2008
Dát tip
...ne, smog se nam jiz zdali vyhyba, neb rincime husitskymi zbranemi: sudlice atp.,a v nejhorsim pripade postavime z uredniku z radnice vozovou hradbu....!:)

Honzyk
10. 09. 2008
Dát tip
...ja taky vobcas zdrham...nemysli si, ale je to porad tezsi.....

Koukám že být zavařeninou, i přes jistá úskalí, není k zahození :))

Honzyk
09. 09. 2008
Dát tip
..nene, byl jsem U mestanskeho obrazu....a dal jsem si vepro knedlo, vyjimecne....tam maj Respekt....ale spis ze snobstvi, myslim...

Ferry
09. 09. 2008
Dát tip
Prosímtě, kdes to obedval, ze tam sedel Svycar a visel Respekt v casti města, kde po nabidnutych casopisech zbyva do minuty jen to, na cem byly zaveseny? Ze tys zabrousil mimo nasi osadu ?

Ferry
09. 09. 2008
Dát tip
Prosímtě, kdes to obedval, ze tam sedel Svycar a visel Respekt v casti města, kde po nabidnutych casopisech zbyva do minuty jen to, na cem byly zaveseny? Ze tys zabrousil mimo nasi osadu ?

moorgaan
09. 09. 2008
Dát tip
lide baví, a radi obvzlast kdyz se mazou marmeladou.-))/**

Petrusha
08. 09. 2008
Dát tip
:)

Honza_Princ
08. 09. 2008
Dát tip
lidi nejsou nebábovky, tak jeden pozdrav z hlubin psne honzyn

Marcela.K.
08. 09. 2008
Dát tip
Chce to kyslík :-) mazej o lesa :-)

Diana
08. 09. 2008
Dát tip
Moc pěkný! Krásný začátek, super pointa! **** Ale já bych nepotvrdila, že se lidi nebaví. Zaleží asi na tom, kde se vyskytuješ :-))

dadíková
08. 09. 2008
Dát tip
ba

Zuzulinka
08. 09. 2008
Dát tip
:-)...zavíčkovaně sedící:-)

:)

Honzyk
08. 09. 2008
Dát tip
..no, tenhle mel vesely voci...a hnal se hned po Respektu,kterej jim tam visel... se me ptal: co to ma bejt..?...takovej malej ?:))atd.:))

ponedělí
08. 09. 2008
Dát tip
ti se nebavěj vůbec a my enem trochu, v Praze moc málo (teda mimo ten Žižkov, že). ono taky bav se s někym, když sedíš zakovaný v autě (ta klíma) a posunuješ se krz magistrálu rychlostí kroku. bych blil, velebnosti.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru