Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Jako stín

09. 09. 2008
9
28
1647
Přicházíš když tě nevyhlížím odcházíš když to nečekám sblížím tě jen tak nevědomky když inspirací přetékám jsem bez tebe a s tebou taky i v tobě jsem vně tebe též když píšu báseň přes rozpaky že jinou pravdu nalezneš

28 názorů


A.H.
14. 09. 2008
Dát tip
povzbudivé

neměla! to už bych přirostla k židli u kompu definitivně!!!!!!!!! :)))))

Delfín
10. 09. 2008
Dát tip
Jak mohu být učitelkav MŠ? Leda tak učitel, jenže to byl akorát ten Schwartzeneger v tom filmu! Ale na literi je jedna, ni.va si říká, moc hezky píše a ten její blog! To bys měla vidět! Místo kurzorů tam jsou barevní motýlci, všude plno květin, krásné básně její i jejích hostů /i ode mne si vyžádala souhlas, zda si tam smí něco dát!/ A není jediná...

není zde žádných mi nakloněných osob v zelí :)))))

nene, kdepak :))) ty jsi učitelka v MŠ? :)))))

Delfín
10. 09. 2008
Dát tip
Tak mi tak napadá, že jsem ve velkém nebezpečí, protože by si jistá Tobě nakloněná osoba mohla myslet, že jí lezu do zelí, zatímco já tady fakt jen nezávazně a nevázaně blbnu se slovíčky!;o)

Delfín
10. 09. 2008
Dát tip
Ty jsi taky učitelka v MŠ? A snad studentka dálková?

nic nového pro mě :)))) teda až na toho krejčího - ale strč prst je píseň naší paní učitelky v dramaťáčku, to se řekne!!!! :)))))

Delfín
10. 09. 2008
Dát tip
Vážně? Všechno je jenom otázkou tréninku! I takový květák je jen dobře vycepované zelí!;o) *Strč prst skrz krk,rychle po mně přeříkej, bude z Tebe zpěvák velikej, bá jó!;o) *Rozprostovalasatila-li se dcera krále Nabuchododnozora či nerozprostovlasatila-li se dcera krále Nabuchodonozora? *Krejčí klel a hned dlel v pekle, lékař léčil pleš, leč vlekle!

tos přehnal - zlámalo mi to jazyk :))))

Delfín
10. 09. 2008
Dát tip
"Zde hleď a poučen jsa mnou, co nejvíce svou napři pozornost!" Jako bych to slyšel Tvá virtuální ústa říkat!;o)

tak... :)))

Delfín
10. 09. 2008
Dát tip
Proč? Že nevědomost hříchu nečiní a vrásky nedělá?;o)

to buď rád, že nevíš :)))

Delfín
10. 09. 2008
Dát tip
Verše Tvé něžně plynou tady, jsi plna citu, pokud chceš, člověk se zase cítí mladý, zas básní svou ho dostaneš! P.S.Jen tady dumám nad Tvou 2. slokou a říkám si, co to vlastně činíš, když někoho sbližuješ? ;o)

Háber
10. 09. 2008
Dát tip
*

moorgaan
10. 09. 2008
Dát tip
stín je jen obraz od světla strany plochý má odraz a jasné hrany.../***

macecha
10. 09. 2008
Dát tip
Hrdličky!! *T

u mě vždycky pro RADOST!!!!!!! :)))))

protože jsi tady :))))))))))

to je mystérium básní :)))))

nezlobím :)))) - dělám radost, doufám :)))))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru