Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Holá myšlenka

11. 09. 2008
3
15
1918

"Za dalšími dveřmi žila číslice tři." ( *)

( *) No, žila... Byla tam vlastně napsaná na zdi. Měla to těžký. Neměla hlavu, ruce, prsty ani tělo neměla. Neměla nohy, neměla vztek ani smysl pro humor. Nemohla číst, psát, pískat, milovat, říct slovo pavlač, nemohla jíst, spát, sprostě nadávat maďarsky, pít gin s troškou suchého vermutu, lehce zastříknutý citronem a s dvěma olivami na párátku... No řekněte - je tohle nějakej život?


15 názorů

Indické jazyky pochopitelně neumím. Jenom je mi blízká ta filozofie, tož jsem i k písmu lehce přičichl.

VH64
05. 08. 2012
Dát tip
Já myslím, že pěkně tvarovaná trojka by o sobě klidně mohla tvrdit, že je trojky. (Umíš devnágarí?)

Kdepak, žádný nacionalista, Jenom jsem byl odpornej!

Kdysi jsem se hodně zajímal o jógu a indická náboženství. Jak se znám, mohla ta trojka taky představovat slabiku Óm v písmu dévanágarí. Óm je symbolem absolutna a sjednocení všech moudrostí. Podle tradic je Óm základní zvuk, z něhož pochází celý svět.

Tyhle věci měly zůstat v šuplíku.

Podobné pitomosti od jiných autorů dneska zesměšňuji svými pitomými kritikami.

Diana
15. 11. 2008
Dát tip
anebo dokonce euro!:-)****

papouch
13. 09. 2008
Dát tip
ale mohla se otočit a tvrdit o sobě, že je E

avox
11. 09. 2008
Dát tip
Myšlenka bez hlavy? Když to nemá "hlavu ani patu", je to nanic - doporučuji vybílit :-))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru