Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Marián

Výběr: Zbora
15. 09. 2008
26
20
5035
Autor
stenos
Na červený ukrajině uháněl Marián – debil a zdravil každýho koho potkal lidi ho znali a tak ho taky zdravili jednou když jsem vynášel smetí vybaf na mě Marián z popelnice sháněl oblečení jídlo a hračky dal jsem mu pornočasopis kterej už mě přestal bavit Marián mi poděkoval a pokračoval v hledání něčeho užitečnějšího pamatuju si – když jsem byl malej hrál jsem si s ním párkrát : „ Mariáne ! žijem v Rusku- Československu nebo v Argentíně?“ „ V Argentíně!!! „odpověděl pamatoval si vždycky to poslední jednou mu sígři namazali chleba hovnem nesežral jim to pitomečci nevěděli že mu za to musej dát aspoň gumovej balón aby si moh jít zakopat na velký fotbalový hřiště kde hráli jeho bozi Okresní přebor málokdo věděl kolik je Mariánovi roků málokdo věděl odkud se ten veselej debil vyloup jednou vyhrabal z popelnice polozlomenou brankářku chtěl si s náma zahrát hokej postavili jsme ho do brány a pálili to do něj tenisákama i pukama jinej by uhnul – Marián ne! nechal se skoro rozsakrovat a ještě se u toho skvěle bavil dneska už nechytá dneska už tu možná není ta dobrá duše za hračku a za přízeň věrná jako pes dlouho jsem ho neviděl třeba už jezdí na tý svý ukrajině Pantátovi po dvorku myslím že i tam mu pozdrav vrátěj…

20 názorů


hunllef
27. 01. 2009
Dát tip
tak toto teda jo *t

jH
22. 01. 2009
Dát tip
jojojo, citlivě necitlivá*

Zbora
18. 09. 2008
Dát tip
Výborný!

Nonchalance
17. 09. 2008
Dát tip
skvelé a hlavne dojemné*

moc hezké..jsem naměkko,TIP *

Háber
15. 09. 2008
Dát tip
blahoslavený*

Patcheesa
15. 09. 2008
Dát tip
jo, souhlasím s Vindalem, je to prostě trefa a v člověku to vyvolá spoustu pocitů.

romale
15. 09. 2008
Dát tip
perfekt -

martinez
15. 09. 2008
Dát tip
dobří holubi se vracejí... to je dobře...

Marcela.K.
15. 09. 2008
Dát tip
určitě...*

skvělý, drsný , dojemný.. ach dal bych to našeho klubíku jestli nejsi proti..

Petrusha
15. 09. 2008
Dát tip
niečo z takých ľudí je vraj v každom z nás ale vieme to sakra dobre maskovať

Zatraceně dobrý...


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru