Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Ve kterým skončíš lokále?

16. 09. 2008
13
10
1215
Sám - vím - to bolí když jsi sám a málokomu síly stačí radši být sám než lapen v kleci byť by i celá zlatá byla máš v tváři tolik úsměvů pro každou chvíli pohled jiný že nekoukám se na hodiny a je tu půlnoc natotata tvou příčinou jsem rozesmátá - jak jsem se tebou zvláštně zpila... nač měnit lokál za nový když doma měkká postel čeká? když možná příští - kdo to ví? hodiny dny i celé roky budeš ty sám psát nové sloky k písni abych se neztratila...

10 názorů

Delfín
24. 01. 2009
Dát tip
Jarmila Maršálová: Kdysi se říkalo, že člověk, co si své poctivě vydělané peníze prochlastá sám a nepodělí se s druhými, má špatný vztah ke kolektivu!;o)

mašinfíra
22. 01. 2009
Dát tip
u Václava...lásko tam, mě hledej...

***T*** Delf: nejhorší jsou ti, co mají tendenci schovávat si flašky doma v kredenci...

moje řeč :)))

Delfín
18. 09. 2008
Dát tip
Neskončím v žádném lokálu, pivko si koupím sám, vždyť penízků je pomálu, proč draze platit mám za mok, co předražený je, a v nepohodlí pít, když mnohem lépe, ó, můj sne, mi doma může být? ;o)

vítej v klubu :))) - hořký druňk, vím...

moorgaan
16. 09. 2008
Dát tip
obcas menit lokal se hodi lec byt stamgastem a vernym hostem je daleko lepsi rikam ti to po stém.../***

naira
16. 09. 2008
Dát tip
...hmm ,krutě'ze života... ..aspoň myslím, že to tak myslíš ../*

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru