Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Nad nádobím

16. 09. 2008
3
6
1372

Trocha teplé vody s kapkou saponátu

máchneš dlaní - příboj. Miska od salátu

zvrácená dnem vzhůru - želva s listem v tlamě

pluje k řadě sklenic, jež jsou přenáramně

krásně vyrovnány v zákryt. Jak vojáci o přehlídce. (Celek vyhlíží vždy skvostně, přestože se každý jednotlivec tváří jak nejblběji umí.)

Než dopluje na dno, může se stát mrožem.

Zosobníš ho snadno - tupým nožem.

Ulomená špice - lesklý trojúhelník

převlečená lvice za popelník.

Rendlík od omáčky, lžíce která zvoní

jako zvonek, plačky cinká moudrost sloní: "Člověk je vlastně chudák. Může mít nač si vzpomene, ale chobot mu stejně nenaroste."


6 názorů

MKbaby
25. 02. 2011
Dát tip
Moje myčka vykazuje opotřebení věkem, a tak si taky pořídila myčku. Doufám, že ta už další myčku do bytu cpát nebude :)

Já už teď samozřejmě taky. V té době jsem ještě neměl myčku. S tou jsem se oženil mnohem později.

MKbaby
25. 02. 2011
Dát tip
Velmi půvabné dílko! Já nádobí nejraději špiním :) *

Květoň Zahájský - mladší, by se cítil poctěn. Konečně někdo, kdo má vkus a smysl pro humor tak jemný, že až téměř nepostřehnutelný. Květoň Zahájský - starší, s úsměvem chápe, co tím Vaud myslí. Ano, někteří autoři zde zveřejnili své prvotiny, aby se za čas dozvěděli, že jsou to kraviny. Já jsem je sem umístil proto, abych se o tom ujistil.

Vaud
26. 11. 2008
Dát tip
jak je mozny, ze takovy literarni skvost a bez tipu!! hned to jdu napravit zasnu, ze nekoho napadne pri myti nadobi basen - ja jen v duchu tise sakruju :-))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru