Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Poučná pohádka

22. 07. 2001
10
0
3583
Autor
Kami

Nejsem autorem téhle úžasnosti - ukradla jsem ji, ale strašně se mi to líbilo. Odpusťte ty výrazy, ale prostě tam patří.

  Ptáček spokojeně letěl. Najednou přišel mráz a on zmrzl a spadl na zem. Šel kolem ohromný pes a ztuhlého ptáčka pokálel. Lejno bylo tak teplé, že ptáčka rozehřálo, Bylo mu dobře a tak začal zpívat. Uslyšela ho kočka, našla si ho, rozhrábla lejno a milého opeřence sežrala.

   Z toho vyplývá: Ne každý, kdo se na tebe vysere, je tvůj nepřítel. Ten, kdož tě vyhrabe ze sraček ještě nemusí být tvým přítelem... A když jsi šťastný a je ti dobře, tak drž radši hubu!!!


Kalima
06. 11. 2002
Dát tip
To by se mělo tesat.

Fil
12. 12. 2001
Dát tip
Dostáváš se do fáze nad-člověka-NAD-Literáta.Náááááádhera

Doubi
29. 09. 2001
Dát tip
Hihni hihni hihni hihni, típ*

Áááá, tak to je ženijální!!! *

:-))

lubi
23. 07. 2001
Dát tip
tak to je bomba... ponaučenie ako vyšité... tip

felony
22. 07. 2001
Dát tip
ha ha ha - fakt se mi to libí a je to vTIPne, hlavne to ponauceni -bezva :-)

Gastarbajtr
22. 07. 2001
Dát tip
Tak za tohle bych dal tisíc tipů!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! to je swatá pravda, to si kopíruju.........***************************!!!!!

Danny
22. 07. 2001
Dát tip
***************************************************** :-))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

sleeper
22. 07. 2001
Dát tip
*

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru