Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Schůzka

30. 09. 2008
4
13
2436
Autor
macecha

Zčásti je to legrace, ale myšleno je to vážně .......


     Trochu se stydí, ale, měla by se radovat!

     Konečně, po tolika letech, odhodlala se a má schůzku, bojí se však, že nedopadne dobře.
    
     Ví, že není populární myšlení, které není pozitivní, nevěří však, že obejde se bez svých manýr různých a ten odvážný, vystaven bude otázkám možným i nemožným, protože Bůh nadělil jí ústa, která někdy hodně mluví a on to každý nesnese!

     Možná se však mýlí a bude to chlap normální, který ví, že správná ženská musí se vše dozvědět, musí věřit, že on je ten pravý. Snažit se bude o hovor velmi taktní, v jejím věku totiž zklamání, mohlo by být fatální!
    
     Ne, že by se zabila, ale ztratila by víru, že ještě potká někoho,kdo bude charakter a milý, rytíř, který v jejich představách bydlí.

     Říká se přec, že naděje umírá poslední?!
Nezbývá tedy, než uvěřit, že splní se jí sen a ona zbytek života bude ještě moci, smysluplně prožít.

     Po dlouhých letech samoty,má snad právo si to myslet, nebo ne?

13 názorů

macecha
30. 09. 2008
Dát tip
Nostalgiku, nebylo třeba brát nikoho, schůzka se prostě nekonala. Ta paní to prostě nezvládla, omluvila se a odešla domů. Do své samoty, kterou zná. Mistress Madelaine - pták Sokol z Drásova to věděl, proto nedoletěl avox - držet palce je sice fajn, ale to by nesměl být ten někdo,komu je držíš srab, ale díky Jarmilko, Aleši - komu není shůry dáno, tomu není pomoci :o))

nostalgik
30. 09. 2008
Dát tip
Zkus vzít sebou na první schůzku svého pejska. Když se mu partner zalíbí, bude to dobré znamení. Trapný vtip..? Ani ne...

avox
30. 09. 2008
Dát tip
Taky držím palce :-) */

macecha
30. 09. 2008
Dát tip
Díky všem.

tak jo..držím palce :o)

macecha
30. 09. 2008
Dát tip
Aleši - bylo, ale smazalo, to víš, nesmělost je prevít a ještě, nezakřiknout! Jsme pověrčiví :o))

pěkné :o) klidně to mohlo být i v první osobě, ne? To by se četlo ještě lépe :o)

macecha
30. 09. 2008
Dát tip
Mistress Madelaine - až budu znát druhou půlku, dám vědět Jarmilko - díky, ale znáš to, na štěstí ta žena moc nevěří. Je příliš velký samorost, aby to unesl někdo, kdo není stejně praštěný :o))

Právo? Ne! POVINNOST!!!!!! :))))))) - a hodně štěstí, Anno!!!!

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru