Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Šejla

01. 10. 2008
5
18
2321

Dusím se a chroptím.

Zapíjím další antialergen.

Ve vedlejším pokoji něco dodělává… Bude to asi moje stará kočka Šejla.

Dusí se a chroptí. Trhá záclony z garnýže. (Teda, smrt na jazyku a pořád má smysl pro humor. Tsss.)

Představil jsem si zubatou kostřičku kočky, jak vleče přes rameno miniaturní kosu, a drápkem kývá na Šejlu… A bylo mi konečně dobře.

Šejle už bylo taky dobře. Odpočívala v krabici od bot, zamotaná v hadru a sarkofágem jí byla popelnice.

S tou nevkusnou záclonou měla pravdu. Je tady víc světla.

A ta zatracená alergie zmizela s ní.

V popelnici.


18 názorů

Budu se muset k tobě mrknout. Tedy, ne do Olšan, ale na stránku.

Marcela.K.
12. 09. 2011
Dát tip
Do Olšan jsme od toho plotu na stráni dohlédli. Jenže v těhle stála fabrika - Olšanské papírny :-)

To muselo u babičky vypadat jako na Olšanech. ((-:

Marcela.K.
12. 09. 2011
Dát tip
:-) My jsme zahrabávali! I malý králíčky u babičky... u plotu a dělali jim hrobečky i s křížkem, kytičkami a pohřebním průvodem! :-) Jenže to bylo na vyhnálově, ve vesnici. Tam na nás nikdo nedohlížel. Leda zajíci a srnky pod lesem.

Tenkrát se nesmělo nic zahrabávat! Co kdyby člověka při tom někdo viděl? Jéééžiši, ty řeči! A pak to vysvětlovat na Domovní schůzi: "A co jste tím demonstrativním nelegálním pohřbem jako sledoval, soudruhu? Nechtěl jste tím jako něco naznačit? Třeba jako že "sibiřský tygr" brzy pojde? Že se je Sovětský svaz na huntě? Na takové provokatéry my máme svoje háčky!" No, abylo by vymalováno! Kdepak, zlatá popelnice.

Marcela.K.
12. 09. 2011
Dát tip
:-( no zahrabat, přece! :-) Kočky zrovna nemusím, ale do popelnice bych hodila tak nanejvýš myš. Teda já ne. To je blbost. Já se na ni nemůžu ani podívat :-)

No jo, ale v té době tady ještě vládli rudí bratři a vietnamské bistro aby člověk pohledal. Tak kam s kočkou?

Marcela.K.
12. 09. 2011
Dát tip
To je divný...hodit kočku do popelnice :-(

Spolužák měl takového děsně chlupatého kocoura a taky alergii. Akorát se nejmenoval Šejla, ale Alfons. Ten kocour.

Že si vybereš zrovna z pravěku mé tvorby, to jsem vážně nečekal.

Ty Děvče-jedno! To je dobře! Je to jenom sranda.

Tuhle jsem také našel ve své pozůstalosti. Už je to hromada let.

Vaud
04. 01. 2009
Dát tip
:-)) Sheila je moje nejlepší španělská kámoška a je taky kočka :-))*

hořká realita všednosti**

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru