Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Naivní otázka

05. 10. 2008
12
21
2913
Autor
avox
Dáma prý nikdy neříká "ano" Ať ve dne, v noci, večer nebo ráno, když myslí "ano", dáma říká "snad" Může se tahle dáma někdy vdát? Ať je věřící, či nevěřící, ať už v kostele, či na radnici, tam se nemůže už vykrucovat, tam přece nelze, nestačí to "snad"... Nebo když jen jednou řekne svoje "ano" přestane nadobro dáma býti dámou?

21 názorů

avox
25. 02. 2012
Dát tip
"Rozmysli se Mařenko" tenkrát se hrálo na rozmýšlení však času bylo málo...

Kočkodan
25. 02. 2012
Dát tip
Obcas i litují dámy vdané, ze tenkrát na dotaz nerekly „a ne!“

avox
14. 10. 2008
Dát tip
Přece jsi to řekl, dík :-) Moje maminka zase říkávala, že člověk se celý život učí a nakonec stejně blbej zemře... dodnes přemýšlím, jak to vlastně myslela, možných výkladů je několik :-))

Když jsem dočetl všechny názory, chtěl jsem ti napsat větu: V žádné škole vás nenaučí nic, co by stálo za to umět, kromě schopnosti učit se sám. Teď ale koukám, že to s dílem naprosto nijak nesouvisí.

Bíša
09. 10. 2008
Dát tip
:+)

avox
07. 10. 2008
Dát tip
hm, gratuluji k pěknému dárku, nám jdou básničky taky dobře, ale matika...! a já ji vždy měla tak ráda... tedy matiku, vnučku mám ráda pořád :-)))

guy
07. 10. 2008
Dát tip
můj prostřední vnuk Štěpán, kterého jsem dostal před devíti lety k narozeninám, má zvláštní nadání, že si jednou přečte básničku a umí ji suveréně zpaměti - fakt nekecám :-)

avox
07. 10. 2008
Dát tip
tak vidíš... a taky mu říkáš (jako já vnučce) "ty si to nepamatuješ od včerejška a já si to pamatuji už přes čtyřicet let!"? ješitné stáří... :-)))

a co ta anekdota?

guy
07. 10. 2008
Dát tip
vnoučata mám tři, a tenhle školní rok mi už jedno bude ze základky vycházet, takže si budu moct - aspoň doufám - zopakovat i středoškolské nepotřebnosti :-)

avox
07. 10. 2008
Dát tip
jo selektivní funkce mozku... dělá si co chce, vím to podle sebe :-))) ale netruchli, až budeš mít vnoučata zopakuješ si s nimi ZŠ a teprve si uvědomíš, kolik zbytečností jsi v životě vůbec nepotřeboval :-))

guy
07. 10. 2008
Dát tip
já si ji pamatuju - kraviny si pamatuju, užitečné věci mi unikají .. :-(

avox
07. 10. 2008
Dát tip
taky dobré... :-) prapůvod této říkánky je v jedné anekdotě, která se vykládala za mých mladých časů, což je tak dávno, že už upadla do zapomenutí...

guy
07. 10. 2008
Dát tip
se mi vybavilo, jak kdysi můj syn hluboko v předškolním věku urazil svou sestru - při jídle, kdy tato očividně projevovala velmi nízkou aktivitu k jeho konzumaci, prohlásila její matka: nojo - dámě to nechutná, načež syn pravil: Monika není žádná dáma, a na dotaz, jestli ví, co jsou dámy, odpověděl: dámy jsou krásný holky :-)

Robinia
06. 10. 2008
Dát tip
:-)

Je to vtipné,TIP

vitsoft
06. 10. 2008
Dát tip
Opačně zkus veršovat: místo dámy - diplomat.

rozumím :o)

Markel
05. 10. 2008
Dát tip
* :-))

neroušek
05. 10. 2008
Dát tip
Avox umí do básně pěkně zamotat úvahu.*

damaxy
05. 10. 2008
Dát tip
to fakt?

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru