Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Absťák III

07. 10. 2008
11
19
1788
Autor
Houmeles

 

 

železniční most –

nad polonahým zadkem

jede graffiti

 


19 názorů

StvN
17. 10. 2008
Dát tip
Nechápu souvislost zadku a graffiti, i když počítám, že šlo zase o zaznamenání každodenní absurdnosti. Bravo.

moorgaan
08. 10. 2008
Dát tip
houmeles.-)))..jasne samej kompars.-))

Zvrhlík
08. 10. 2008
Dát tip
Kdo říká v něm? Říkám ve mně. Co je to za umění, když ve mně, tj. ve čtenáři, nevyvolá výraznější emoční reakci? Neříkám, že to nemůže být i otázka vkusu, ale přesto... pro příště: Nejdřív si přečti co píšu a až pak reaguj. :)

Houmeles
08. 10. 2008
Dát tip
Zvrhlíku - citové hnutí v haiku? Ale no tak :-).

Houmeles
08. 10. 2008
Dát tip
Dík, oakbarku, vidíš, co jsem za vola :-) moorgaane, ono už celé to haiku je tak zapletené, je to vlastně kontrast na kontrast.

moorgaan
08. 10. 2008
Dát tip
kde je kontrast?..

oakbark
08. 10. 2008
Dát tip
Přesah jsem nespatřil. Jen to tvrdé Y mě trklo do očí.

baronka
08. 10. 2008
Dát tip
Je v tom hora stesk se tomu říká tak to cítí můj židovský nos

Houmeles
08. 10. 2008
Dát tip
baronko, to jsem napsal já, před časem na Písmáka. Teď to je trochu jinak uděláno.

baronka
08. 10. 2008
Dát tip
Originální ale to už někdo napsal jako bys otevřel okno jinám Líbí - T Díkykytka

Zvrhlík
07. 10. 2008
Dát tip
Nemělo by být jedou místo jede? Divil bych se, kdyby na tom vlaku bylo jenom jedno. Určitě to je originální, ale moc mi to neříká. Nějaké větší citové hnutí to ve mě nevyvolalo.

makros
07. 10. 2008
Dát tip
Aha, tak žádný mistr, škoda, potom tomu utajování zase tolik nerozumím, ale respektuji to.

Houmeles
07. 10. 2008
Dát tip
Možná by se divil, kdyby zjistil, že ho tu nazývám mistrem. S tím slovem by se mělo nakládat opatrně. Prostě se v haiku vyzná líp než já, to je celé. Nic tajemného.

makros
07. 10. 2008
Dát tip
Že by v Čechách žil tajemný zenový mistr a v obavě před vyzrazením působil v podzemí a komunikoval pouze s vybranými spiklenci, to je napínavé. Tak to určitě musíš mlčet. :-)))

Houmeles
07. 10. 2008
Dát tip
To je tajemství. O něm na Písmákovi vědí jen dva a ti, doufám, budou mlčet.

makros
07. 10. 2008
Dát tip
* koho myslíš tím mistrem? M.

Houmeles
07. 10. 2008
Dát tip
Je drsný, už jsem tu haiku na tohle téma měl, ale můj mistr mi poradil, jak to změnit...

líbí se mi to* třeba že ten obraz je docela děsivej a pravdivej asi..

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru