Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Nepozorována

08. 10. 2008
12
14
1655
Autor
Houmeles

 

za slepeckým psem

se na obrubník snáší

lesklá šupinka

 


14 názorů

Morče11
14. 04. 2009
Dát tip
Áháá :-)

Houmeles
14. 04. 2009
Dát tip
Šupinka může být skutečná. Někde v patře druhém či třetím kuchají rybu. A nebo je to list - šupinka :-)

Morče11
11. 04. 2009
Dát tip
Šupinka? :-O Nějak jsem to nepochopila..*//

StvN
17. 10. 2008
Dát tip
To ten pes asi vedl kapra?

jorel
12. 10. 2008
Dát tip
dobrý, moc dobrý. sedm let jsem chodil s nevidomou dívkou - a tahle haiku má co sdělit. Jinak, abys netruchlil nad tím, že nemáš co číst, napíšu ti vždycky v reakci nějakou asociaci. A začnu právě teď: Hned vedle parku si slepá dívka sbírá rozbité brýle.

Zvrhlík
08. 10. 2008
Dát tip
Zní to jako věta oznamovací.

baronka
08. 10. 2008
Dát tip
Já to viděla byla to usušená rybí šupina vypadlá z peněženky vítr jí obejmul a nesl Líbí -T

Houmeles
08. 10. 2008
Dát tip
Malá šupinka by se i mohla snášet. A jak říkám, neviděl jsem to z takové blízkosti, abych mohl říci, co se lesklo a padalo na paty těch dvou, nepozorováno dvojnásobně, jednak pro ty paty a jednak kvůli slepotě.

moorgaan
08. 10. 2008
Dát tip
rybí šupina by se nesnášela...za slepeckým psem to nemá logiku..pokud se tam snášelo pírko, napiš pírko haiku je o jasných a přesně formulovaných věcech a postřezích...myslím, že to haiku není, ani japonský a ani český a ani slepecký:-))

Houmeles
08. 10. 2008
Dát tip
U skrytých metafor se to stává. To, co v daném okamžiku vidíš, může být pírko, šupina, kus igelitu, není to nějaké domýšlení se, spíš, co v tu chvíli opravdu vidíš, tu část ze skutečnosti a nebo jednu z podob, jak se jeví očím. Těžko se to vysvětluje.

Paulart
08. 10. 2008
Dát tip
Spadly někomu šupiny z očí?

Houmeles
08. 10. 2008
Dát tip
Bylo to asi pírko, ale mohla to být i ta šupina. Odkud se vzala, to nevím.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru