Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Neuvěřitelné klišé

10. 10. 2008
16
19
2399
Autor
avox
Život je boj a láska štít však člověk občas ztratí svoje zbraně pod stromem stojí jak dítě uplakané kde dříve spolu stáli zapomenout se nedá tak marně hledá co zmizelo mu v dáli a mezi bitvami v tom životním boji jeden se bojí jiný zbrojí...

19 názorů

avox
26. 02. 2012
Dát tip
teď jsem si téměř "stopro" jista že jsi životní pacifista Není vždy nutno bojovat stačí jen být na světě rád :-))

Kočkodan
26. 02. 2012
Dát tip
Postupne sílí presvedcení moje, málo mám zbraní do zivotního boje. Neceho vlastním naopak dost, je to vsak bohuzel bázlivost.

Stařec_007
07. 06. 2011
Dát tip
Pěkné...*

Patcheesa
14. 11. 2008
Dát tip
jop, takhle nějak to bývá. *

avox
17. 10. 2008
Dát tip
jen nevím o kterého Němce jde? Ten od Božky Němců už je dávno po smrti a jiného neznám :-) ale ten tvůj dvojník s velkými písmeny už je taky po smrti, smazal se, ačkoli možná věří na reinkarnaci, tak kdo ví...

Aleš_Novak: ani vtipné, ani chytré

Markel
12. 10. 2008
Dát tip
takový je život - T

avox
11. 10. 2008
Dát tip
ano, ještě jsem ani nepoděkovala, tak díky všem najednou... není to o mně, já se bojím vždy až pozítří :-))

Vitsoft řekl vše.

vitsoft
11. 10. 2008
Dát tip
Bez boje ještě se nevzdávej, paní. Rád si tě poslechnu, když řinčíš zbraní.

nostalgik
11. 10. 2008
Dát tip
Život je plný klišé, klišé je narození, láska i smrt. To jen kritici básní nechtějí vidět...***

guy
11. 10. 2008
Dát tip
.. a třetí se směje :-)

Báseň hezká,TIP

Bíša
10. 10. 2008
Dát tip
Není to klišé!

nebojí

také uveřitelná pravda... *****

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru