Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Nejsou jen otázky

10. 10. 2008
18
39
4323
Autor
avox
Může se láska změnit v nenávist? Buď si jist! Může se chlap v rukou ženy cítit dost nejistě? Zajisté! A jiný možná ani netuší (vždyť chtěl jen sloužit Venuši) jak se stal hračkou v rukou ženy a najednou je ochočený...

39 názorů

Kočkodan
26. 02. 2012
Dát tip
Já vím jiste, ze jistota není zrovna moje silná stránka. A to ani nemusím být v rukou zeny.

avox
07. 12. 2009
Dát tip
tady...

T_O_M_
17. 11. 2008
Dát tip
ajajajaj!!!! :-))

mašinfíra
17. 11. 2008
Dát tip
Že by odměna za prvenství? Nebo amnestie za kouli?

mašinfíra
17. 11. 2008
Dát tip
a hele!

Markel
12. 10. 2008
Dát tip
moc, ze života to je jistě - T :-))

Avox! Jsi vznešená jak perská princezna! Tuším, že souvislost je asi jiná. Však básníci jsou klauni beze jména - Básně i smích jsou jako jako jeden dech. Dáváš je - a stesk ti teče po zádech. A jestli Kainar je u mne milý host, nehledám u něj žádnou souvislost. A báseň tvá mi říká: ber anebo nech - pak souvislost tvé básně mrazí ve vlasech...

avox
11. 10. 2008
Dát tip
vítej, dlouho jsi tu nebyl, souvislosti jsou trošku složitější, bohužel...

Nenávist je zhoubná emoce a láska dává rozervaný klid Vzpomínám Malého na Prince třeba ta liška chce se ochočit... Život vyslovený verši. TIP

Ó
11. 10. 2008
Dát tip
...nenávist se často mění v lásku...teda podle mne...ale důležité je, aby zlou ženu, hodný muž, každé ráno sedmkrát uspokojil...

mašinfíra
11. 10. 2008
Dát tip
kde to tam máš?

mašinfíra
11. 10. 2008
Dát tip
kde to tam máš?

avox
11. 10. 2008
Dát tip
Neinformovanost je chyba neinformovaného... kdo ti řekl, že zasahoval operátor, kecá stejně jako ty, přeji dobrou noc :-)

avox
11. 10. 2008
Dát tip
Leccos mám napsáno na autorské stránce, přečti si :-)

mašinfíra
11. 10. 2008
Dát tip
nevím co se tady dnes dělo ale když uč musel zasahovat operátor tak to byla asi síla co ?

mašinfíra
11. 10. 2008
Dát tip
nevím co se tady dnes dělo ale když uč musel zasahovat operátor tak to byla asi síla co ?

mašinfíra
11. 10. 2008
Dát tip
jsi z Prahy ?

mašinfíra
11. 10. 2008
Dát tip
živím se prací a jse řidič profesí

avox
11. 10. 2008
Dát tip
Tak jo fíro, superkecy! Co z tvých řečí je pravda? toto jsi mi napsal 8.10. do zpráv: "Nejsem žádný mašinfíra, toto ber jenom jako nick, skutečnost je jiná."

mašinfíra
11. 10. 2008
Dát tip
drahoušku byl jsem na rozdíl od jiných flákačů v práci a já nevozím dobytek ale lidi.....

avox
11. 10. 2008
Dát tip
kecy, fíro, celou dobu jsi byl přihlášený, viděla jsem tě :-) nemáš přece rád faleš a pokrytectví, že ne? nebo jsi mi to nepsal ty?!

mašinfíra
11. 10. 2008
Dát tip
ještě že jde byl dnes mimo signál....asi jsem o hodně přišel, ten tunel byl příliš dlouhý a dost tmavý, plný špíny kalu z žalu a nenávisti jinak avox báseň se mi moc líbí a je hlavně z pozemského života,takže to máš ode mě dnes za jedna.

avox
10. 10. 2008
Dát tip
mám ti říct kdy já? :-)) to s tím nesouvisí...

Hezké,ač tematicky mně už velmi vzdálené.Naposled jsem bydlela s mužem v roce 1982,TIP

avox
10. 10. 2008
Dát tip
Nejsem na lovu, ani se necítím být lovena :-) Našla jsem tady před časem milou společnost a dlouho mi tu bylo dobře. Poslední dobou se to nějak bortí, každou chvíli někde něco, smutek na mne padá... tak je to...

IVO
10. 10. 2008
Dát tip
Moudrá jako vždy. Po luzích písmáckých pobíhá nemálo opuštěných žen v negližé a mnoho mužů na nich loví, loví, loví.

avox
10. 10. 2008
Dát tip
nevím co udělá Ester, milý IVO, ale tys tu diskusi přece taky viděl. Já opravdu nesnáším pokrytectví a faleš a vypořádala jsem se s tím po svém. Nejsem z toho nijak rozjásaná, to mi věř :-)

IVO
10. 10. 2008
Dát tip
Rster Kočičková zaslzí. *T

damaxy
10. 10. 2008
Dát tip
tak ja som z inej plánety a skor sa mi zdá že hovorí tu zlosť čo však ja dobre poznám to je bezmocnosť /a najmä ma blbosť/

to není správné vodítko, Naďo

avox
10. 10. 2008
Dát tip
že ne? co jen jsem to cítila z toho tvého příspěvku do diskuse? :-))

cítila jsem ji, před časem, byla jsem plná bolesti... oscilovala na hraně s vášní a láskou... trvala jen velmi krátce, spíše ve výbojích... život bolí

Bíša
10. 10. 2008
Dát tip
:+)

já nevím, avox, jak to přesně myslíš.... já žádnou nenávist necítím

avox
10. 10. 2008
Dát tip
ale stalo se, viď?

nikdy jsem si tu proměnu nedovedla představit... báseň hezká*

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru