Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Odhodlanost?

13. 10. 2008
15
29
3544
Autor
avox
Za svým cílem zkrátka musí jít, jinak nenalezne v duši klid. Odhodlaně kráčí přes mrtvoly, mrtvé to přece už nezabolí... Více mne však děsí, přijde mi křivé, když tak bezostyšně kráčí přes živé.

29 názorů

avox
27. 02. 2012
Dát tip
No, snad kdybys nebyl líný, stačí kyblík kyseliny... :-))

Kočkodan
27. 02. 2012
Dát tip
Budu se téz chovat odhodlane, ty lidi utopím ve vlastní vane. Ted ale náhle doslo mi tu, jak potom dostanu tela z bytu? Koncím uz tuhle morbiditu.

...náhodný výběr :)

avox
06. 03. 2010
Dát tip
díky, jak jsi našel tuhle časem zavátou? :-)


avox
14. 10. 2008
Dát tip
Nerozebírej Aničko. Nechovám nenávist, moje životní filozofie mi to ani neumožňuje. Ale moje víra mi neukládá ani "pokorně nastavit druhou tvář".

macecha
14. 10. 2008
Dát tip
aleši, já to nebudu rozebírat, ani na to nemám vlastně právo, jen jsem řekla svůj názor a moc mě mrzí, že se to tu děje

to není nenávist, to je jen poezie :o) ale klidně se zeptej, Anno... kdo začal s tím living death...

mašinfíra
14. 10. 2008
Dát tip
přesné tak, moje slova..

macecha
14. 10. 2008
Dát tip
Chtěla jsem k tomu něco dodat, ale radši jsem potichu, protože určité věci,které se tu někdy na "Písmáku" dějí, nechápu. Jakoby odněkud vykukovala nenávist, či co. A to mě velmi překvapuje. Tady snad bysme měli být k sobě tolerantní. Nebo ne?

avox
14. 10. 2008
Dát tip
je mi jedno kdo to psal, on nebo ona, je to stejné... naše pocity s autorem vzkazu, jsou vzájemné mně je ho taky líto... upřímně :-)

no, není jisté, jestli to psal opravdu mašinfíra...:o) ale na českém překladu nic špatného nevidím.

mašinfíra
14. 10. 2008
Dát tip
je mi tě líto...@.

avox
14. 10. 2008
Dát tip
pro ty, kteří nestudovali angličtinu: komentář mašinfíry "living death" znamená "smrt za živa", resp. "beznadějná smrt". Nechápu důvod toho komentáře, tak aby byl srozumitelný alespoň jeho smysl, vždyť jsme na českém literárním serveru.

macecha
14. 10. 2008
Dát tip
Bohužel, takových je stále více! *

mašinfíra
13. 10. 2008
Dát tip
.....jo a tip /*

mašinfíra
13. 10. 2008
Dát tip
living death

Markel
13. 10. 2008
Dát tip
já mám bohužel jiné zkušenosti, nejsem z toho ale smutná, raduji se z toho mála dobrého, co je v nás a doufám, že přijde čas, kdy si lidé cosi uvědomí, jsem nenapravitelný optimista :-))

avox
13. 10. 2008
Dát tip
Já pořád doufám, že život takový není, anebo jen velmi výjimečně, díky.

Markel
13. 10. 2008
Dát tip
takový je život, líbí - T

Je to pěkné a pravdivé,TIP.U nostalgika jsem četla zatím 2 básně,ale nezaujaly mne.Ještě si něco přečtu.

Bíša
13. 10. 2008
Dát tip
Bára píše. Dosloužil jim kotel, nedal se již posvařovat. Tak koupili nový, jako společný rodinný vánoční dárek...

avox
13. 10. 2008
Dát tip
já jsem venkovanka bez "prý" a jsem na to hrdá, k čemu by mi byla moje hnojařská alma mater? slova nás neživí a chleba roste na vsi... :-)

i já jsem venkovan. Prý...:o)

avox
13. 10. 2008
Dát tip
díky Bíšo, ráda tě vidím, Bára z okurkového kraje už nepíše? :-)

avox
13. 10. 2008
Dát tip
díky neroušku, já píši jen blbůstky a pro radost. Tohle pro radost není, tak to musí být blbůstka, víš? :-) jsem venkovanka, aleši a nechodím ani do zdejší hospody, nenesu odpovědnost za představy čtenářů, že ne? :-)

Bíša
13. 10. 2008
Dát tip
Také Tě zdravím :o)

Asi to není o večírku v restauraci Monarch...

neroušek
13. 10. 2008
Dát tip
To není blbůstka a Avox to ví.* Je to dobré, moudré.* Neroušek zdraví.*

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru