Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

**** *****

Výběr: Print
14. 10. 2008
6
9
1943

Keď všetko ide tak ako má - čiže pravidelným rytmom a s pravidelnou rotáciou. Pokračovanie toho čo začalo \"červeným budíkom\" - čiže \"ránom\"....

12,30 hod. digitálny orloj miniatúrných rozmerov na pravej inak nepotetovanej mojej ruke práve odbil, keď som konečne nasadol - aj to omylom opačným smerom, ešte zakyckaný od sneho-bielej vychladnutej kávy na rozheganý autobus štátnej dopravy. 12,50 hod. prvá zástavka tam - tým opačným smerom. Konečne vystupujem, meškám ! Z vnútorného vrecka koženky zn. Plagiát kúpenej na rohu značkového supermarketu zn. Čin-Čan vyťahujem pokrcvané Camelky, ešte od včera...čákám! 13,20 hod. konečne prichádza onen rozheganý autobus tentokrát - správnym smerom. 14,30 hod. príchadzam vrelo očakávaný - svojím šéfom! A čerstvo uvarenou tentokrát - čiernou kávou.

9 názorů

Print
16. 10. 2008
Dát tip
Je to od krve, žádná rumělka. Věřím, když to čtu.

neroušek
15. 10. 2008
Dát tip
Básnický cyklus: Věci všední: Můj autobus, Červený budík........................A idea? Věci všední jsou vlastně nevšední.*

neroušek
15. 10. 2008
Dát tip
* A název? MŮJ AUTOBUS!!!!!!!!!!!!!*

fíííha! :)))**

apropo - vyhlasujem súťaž...na originálny názov pre túto báseň - odmena bude upresnená dodatočne po dohovore s výťazom....

Háber
14. 10. 2008
Dát tip
jasné*

to som rád že pobavilo...však život býva občas komédiou...a my sme herci, ktorí hráme v tom diele bez nároku na honorár, a bez možnosti emigrovať z oného virtuálneho divadlového sveta, lebo sme jeho súčasťou.

macecha
14. 10. 2008
Dát tip
To mi niečo pripomína:o)) veď, sme iba ľudia! Toto sa mi veľmi páči a pobavilo, vďaka.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru