Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

jeseň

15. 10. 2008
9
8
2302
Autor
.dunaj.

Celkom hnus. Po siedmich rokoch pil burčiak. Stratený kdesi na chodbách  ubytovne, pozeral cez zarosené okno. Kraj bol v hmle, z nej sa kde tu vynárali  črty mesta, cudzích ľudí na  uliciach.

 

Vybieham na chodbu. Je osem a firma takmer prázdna. V sklade predo mnou cupká Lelena, niečo mraučí  po košicky. Lelena má rozpustené vlasy a oči ako malé dieťa.  Slavo podozrivo pozerá. Asi som mu cez víkend zožral psa. Neviem. Nepamätám si.

 

Na ceste do Žiliny sa prevaľuje biela.  Tvorí tvary presne na hranici vnímania, čiary svetiel a slnka, ktoré vychádza nad pooraným poľom. Listy sú žlté a červené.

 

Písala Ivona. Knihu ktorú som jej požičal si mám vyzdvihnúť u Ega. Som vec. Atavizmus vzťahu. 

 

Je večer. Sedím v novootvorenom kfc pri diaľnici. Stmieva sa. Prúdy  ukazujú  smer. Priamo.  

Pred zrkadlom. Vytváram obraz. Nachádzam  trochu ostarnutého seba.  

 

V ubytovni ma na chodbe  čaká mačka. Krémová. Dávam jej žrať a neskôr píšem diplomovku. Na siedmom poschodí oproti stojí mladé dievča. Pozerá priamo na mňa a tak kývnem rukou. Ďalej pozerá. Po chvíli skáče z balkóna. Píšem.  

 

Úspech je spoločenská udalosť.

 

Kráčam po ulici. Nad zemou je biely opar. Ľudia ho prerážajú ako plavci. Mávajú rukami a miznú do bielej.

 

Hľadám otvorené potraviny. Je nedeľa ráno. Kdesi na okraji mesta sa stratím v jednosmere. Priestor je ticho.

 

 


8 názorů

Renas
16. 10. 2008
Dát tip
takze ty si dj Vec a kamosis sa s Egom? takze kedy bude novy album?:))

Háber
16. 10. 2008
Dát tip
*ticho*

.dunaj.
16. 10. 2008
Dát tip
vdaka - pouvazujem

Norsko
16. 10. 2008
Dát tip
rozmýšlaj

.dunaj.
16. 10. 2008
Dát tip
ani ja veru

Norsko
15. 10. 2008
Dát tip
a prečo ? veď stě oba slováci, tomu něrozumiem

.dunaj.
15. 10. 2008
Dát tip
neviem - ja sa s aššu nekamaratim ..

Norsko
15. 10. 2008
Dát tip
aššu budě mať isto radosť. ale možno aj po radosti. jeho sa spýtaj. a nech ti, kurva, odpovedá

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru