Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Život jde pořád dokola...

21. 10. 2008
15
46
4656
Autor
avox
Život jde pořád dokola. Když symbolem je spirála, co si víc přát? Můžeš být rád. Když opustí tě věrný druh, život jde dál jak bludný kruh...

46 názorů

avox
28. 02. 2012
Dát tip
kdo chodí stále dokola může být druhým za vola (co tahá vodu ze studny) a to je pocit ostudný proto, i když si někdy stýskám, snažím se hledat východiska...

Kočkodan
27. 02. 2012
Dát tip
Lidem nejde nikdy k duhu stále bloudit v bludném kruhu.

macecha
23. 10. 2008
Dát tip
proč si myslíš, že Ti nerozumím? Tedy, pokud to platilo mně? Do komentáře každému píšu to, co momentálně cítím a co na mne z díla,jako takového, zapůsobilo.

avox
23. 10. 2008
Dát tip
nerozumíš, ale s tím já nic nenadělám...

macecha
23. 10. 2008
Dát tip
Naděnko, ani nevíš, jak Ti rozumím .... *

jejdavilda
22. 10. 2008
Dát tip
Věrný druh-to je jak soudruh

nostalgik
22. 10. 2008
Dát tip
... ta spirála nás mnohdy dovede zpět k začátku v jiné dimenzi - z nevěry se může stát věrnost... ***

avox
22. 10. 2008
Dát tip
díky, ale ne, nejsi jediný.

ruprecht
22. 10. 2008
Dát tip
umíš... * a já jsem tady snad jediný, kdo nemá alternick...

avox
21. 10. 2008
Dát tip
Rozumíš po svém... mám snad každou básničku opatřit prologem, vysvětlivkou? Já mám své city vyřešené, ale smutku se člověk občas neubrání...

Marcela.K.
21. 10. 2008
Dát tip
ach jo :-( avox, rozumím tvé básni ...ale přestaň bloudit :-) lásku můžeš potkat kdykoliv...kdekoliv...nemusí být převlečená jen za chlapa :-) Vím, že avox = Naďa= Hedvika...a nevidím v tom nic špatného, protože, když jsme se tu potkaly, hned ses mi představila a vysvětlila proč Naďa :-) Jarmilo, nebudu tu nic zveřejňovat, ale zdá se mi, že hodně a ráda zapomínáš...

avox
21. 10. 2008
Dát tip
Aleš: nejde o oxymóron ani básnickou licenci, v mém lese už se kácí... dík.

nikdy jsem si neuměl představit, jak vypadá slon v porcelánu...

Robinia
21. 10. 2008
Dát tip
*

"tvůj dialog" je taky oxymoron... V textu není co napravovat. Autorská licence dovoluje i odchod věrného druha...

damaxy
21. 10. 2008
Dát tip
ano *

myslím na výrazové prostředky... jak vidíš, ta alternativa následovala vzápětí

avox
21. 10. 2008
Dát tip
stále myslíš jen na jedno jediné... tobě nikdy nikdo neumřel?

opr: ve smrti ano...

je tu protimluv - věrní druhové neopouštějí

nějaké temné...?

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru