Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Pre ňu...

Výběr: Print
21. 10. 2008
10
17
3175
Na odmastený hárok internetového papieru o veľkostí zapaľkovej krabičky bez adresy a bez mena úplne inkognito. Píšem Ti list, aj keď Ťa nepoznám a Ty si nikdy nevidela mňa a predsa Ti píšem naplnený citom. A možno niekto, kto nás nepozná bude uvažovať, ako znudený filozóf, ako pokazené rádio nad tým, čo mu žily netrhá. Nad oným odmasteným hárkom, nad mojím vyznaním pre Teba, ale čo nás po ňom, nech si trebars celý život láme s fajkou v ruke svojú z hlavy šedinu. Hlavne, že opäť je ráno, že dneská nefúka a ty nemáš hľavy bôľ. Píšem Ti, tak ako chcel som, možno už včera, a možno ešte pred mesiacom, len akosi nedodali klávesy, tak preto tak neskoro - prepáč! A možno ani nie je dôležité, či dneska, či včera, a či pred mesiacom, hlavne, že píšem, a že vieme - my dvaja o čom sú tie slová jednoznačne ukryté v medziradkovej psychológii oného odmasteného hárku internetového odo mňa, pre Teba - papiera. V peeskových sférach v úplnom závere vystužené dvojitými písmenami píšem stroho ! Všetko dobré, hľavne zdvravia, a jedný kľúče. A potom, možno o mesiac, možno o tyždeň, pod naším javorom. Však zavolaj stále som - Tu, iba pre Teba.

17 názorů

Print
23. 10. 2008
Dát tip
ja pišu Vam...

moorgaan
22. 10. 2008
Dát tip
oj taký dlhý list!!..fííha../**

slovak
22. 10. 2008
Dát tip
Tak toto sa mi veľmi pozdáva,fajn.*

působí dobře...,jedny klíče pro oba jsou fajn*

macecha
22. 10. 2008
Dát tip
opravujem: keby nie

macecha
22. 10. 2008
Dát tip
však uvidíme :o)), ale aj keb nie, napísal si to veľmi pekne a to je doležité!

tak to si o tri kroky predomnou

macecha
22. 10. 2008
Dát tip
šepkanie je s čertom, to nemožem, isto budeš vedet, ktorá :o)) samozrejme, možem se mýliť, ale nestáva sa to často :é))

ktorá našepkaj ešte neviem sám.

macecha
21. 10. 2008
Dát tip
až nájdeš odvahu, však ju oslovíš :o))

macecha
21. 10. 2008
Dát tip
ja už viem, ktorá to je, čo ju obdivuješ :o)) ***

ďakujem všetkým

veď ona si Ťa nájde... aj bez čísla... :)))

grafo
21. 10. 2008
Dát tip
hej, toto zmotalo. nechavalo napatie az do konca. mozem* v klude

Trochu som popustil uzdu fantázii - vďaka... bohužial zatial nie je žiadná pod tým javorom, žiadná nemá moje číslo...takže ani telefón nezvoní....

Trochu som popustil uzdu fantázii - vďaka... bohužial zatial nie je žiadná pod tým javorom, žiadná nemá moje číslo...takže ani telefón nezvoní....

Překrásné vyznání *****

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru