Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Rozhovor s kapelou TESKOHIPPIES

26. 10. 2008
2
57
3472
Autor
Renas

rozhovor s nasou kapelou na internetovom radiu TLIS:)www.tlis.sk www.myspace.com/teskohippies

27.11. 20:00 online
www.tlis.sk

57 názorů

romale
29. 10. 2008
Dát tip
hm tak to mě mrzí dvojnsob

katugiro
28. 10. 2008
Dát tip
Myslím, že ani pokud se nějaká kapela zmiňuje v rozhovoru o literatuře, není to důvod k umístění do událostí. Upoutávka na koncert tu byla a už není, ale je pravda, že si nepamatuju, kdo ji odstraňoval. Záleží, aspoň pro mě, taky na formě, jakou to podáš. Pokud by v upoutávce stálo, kolik jakých členů že působí na písmáku a o čem že ten rozhovor je a proč by mohl někoho zajímat, zvažoval bych to jinak. Takhle to vypadá jen jako obyčejné promo, které sem nepatří. A tím, jak sprostě jsi reagoval na první kritiku, jsi tomu rozhodně nijak nepomohl.

Renas
28. 10. 2008
Dát tip
katugiro: šťouraaaniiii šťouraaaaniii... mozno sme hovorili aj o literature... ako to ty mozes posudit? nedavno bolo v udalostiach, ze sa uskutocni koncert atlantic cable,,, tento server je cim dalej tym nafukanejsi... romale: ahoj:) vies co? oni to zabudli nahravat,takze to neni v archive... bolo to len online... aj tak sme boli ozrali:)))

katugiro
28. 10. 2008
Dát tip
Změna kategorie.

romale
28. 10. 2008
Dát tip
kde najdu ten rozhovor?

Safra. Byl jsem trumfnut Slovákem. Jdu spáchat harakiri, s tou hanbou nemohu žít!

Renas
28. 10. 2008
Dát tip
slovensko neexistuje

Slovensko je rozvojová země. To je jasná věc:)

Renas
28. 10. 2008
Dát tip
este jedna vec.... pokial sa opovazite dat na pismak nieco co sa mi nebude pacit, vynadam vam a budem na vas odporny, pretoze sa to nosi... som intelektual a na intelektualne zameranej sajte chcem intelektualne zamerane veci.... keby ste boli vsetci ako alexander sovinsky, chodil by som na tuto stranku castejsie... milujem ludi ako on:)) jebem na pravidla, pokial ich porusovanim nikomu neublizujem... dufam ze som nikomu tymto prispevkom neublizil:) moc moc moc milujem ludi, ktori ostali ludmi... stale viem, ktori ludia to su a som im vdacny:)

Renas
28. 10. 2008
Dát tip
ok... dam to do haiku:)) reka: si krasna osoba assurballit: teba poznam:) ostatni: dakujem ja: serem na teba

papouch
27. 10. 2008
Dát tip
tohle skutečně na hlavní stranu písmáka nepatří dej to do jiné kategorie

...neviem o tom...zeby mal pismak nejaky "vehlas"...mimo ludi pohybujuciach sa na literarnych serveroch... ...netocia sa na slovensku prakticky ziadne filmy...preco to ti neodpoviem...pretoze neviem...

...no jo... ...len mala poznamka serverov podbnych pismaku...je na slovensku niekolko... ...slovenske filmy sa na slovensku netocia...preto nemozu zaplavovat ceske televizie tak ako slovenska hudba...usmev... ...len neviem ako si sa dokazal dostat k tej debate o slovenskych u nas na slovensku...a ceskej mentalite... ...ale tak zrejme si to musel niekde napisat...

reka
27. 10. 2008
Dát tip
Alexandr Sovinský: to je strašná reakce (myslím tím tu tvoji dlouhou reakci, samozřejmě). Nechápu, proč jsi musel Renase upozorňovat na to, že server je český. Ty to máš jako argument toho, "že by se tady nemusel chovat jako utržený ze řetězu". Takže můžou být dva důvody. Buďto se musí chovat slušně, protože české servery jsou tím vyhlášené (a o tom docela pochybuju), anebo je to prostě proto, že je to Slovák na českém serveru (a pokud jsi nemyslel to první, tak mi nic jiného nezbývá). Čili Slovák prostě, jakmile je na českém serveru, se musí chovat slušněji než Čech na českém serveru. Proč? Načež následuje tvoje "druhá věc", která nesouvisí vůbec s ničím, s diskuzí, s tím, jestli ti předtím Renas nadával nebo ne, s oznámenou událostí, atd., a je to jen výlev tvého opovrhování vůči jinému národu. Slováci nejsou schopní založit podobný server, mají ošklivý jazyk, jejich noviny se k nám nedostanou, jejich filmy jakbysmet, zatímco české věci ovládají Slovensko. Jednak nerozumím tomu, proč to sem píšeš. Jednak mi je záhadou, proč si myslíš, že je tohle známka nějaké české kvality. A konečně, i kdyby byl důvod, proč to sem psát, mohl bys předvést aspoň minimální míru empatie a neurážet jen tak pro nic za nic jiný národ. No, a nakonec to zakončíš slovy, že nejsi xenofobní a že si nemyslíš, že by tu Slováci měli držet hubu a krok. Já nevím, buďto trpíš schizofrenií, anebo nerozumíš tomu, co sám říkáš. To je asi podobné, jako by ti někdo řekl: "Jsi idiot!" A v další větě: "Ale já si nemyslím, že bych teď někoho urazil."

Ano, domingo. Kvůli tomu.

domin.go
27. 10. 2008
Dát tip
A kvůli tomu mám přijít o želvičky?!

Tenkrát eště linky nebyly :)

domin.go
27. 10. 2008
Dát tip
Dej link! :)

Se mnou byl jednou v rozhlase rozhovor ohledně chorob želviček. Ale zas až taková událost to nebyla:)

domin.go
27. 10. 2008
Dát tip
Což nemění nic na faktu, že hudbě se věnuje více uživatelů. Hele taky mám kapelu (a mnozí další), ale nelezu s tím na hl.stránku - od toho je třeba bandzone. A komunismus je JENOM v kibucech a možná někde v Kristianii (i když tam z toho dost rejžujou), rozhodně ne v Číně ani na Kubě, ve Venezuele ani v Bělorusku, v bývalém SSSR ani v současné Sev.Koreji a ani ve Vietnamu. Zaštítit totalitní vládu názvem spřízněné ideologie neznamená, že v praxi dochází k naplnění představ této ideologie.

Renas
27. 10. 2008
Dát tip
domingo: hm? nastolenie vlady jednej strany nemoze byt nic ine ako totalita... zalezi z akej strany to beries..podla Tocquila je aj demokracia totalitou...totalitou vacsiny:) alexander: a pornostranky tiez pozeras iba ceske?

domin.go
27. 10. 2008
Dát tip
A kromě toho - komunismus totalitní systém není a v ČSSR nikdy žádný komunismus nebyl, ty rozumbrado :))

domin.go
27. 10. 2008
Dát tip
Hele, na www.stream.cz je video kapely Výkup jablek, také na www.vykupjablek.cz, kde je klip kapely Výkup jablek, na bandzone.cz/vykupjablek je mnoho písní kapely Výkup jablek a na oranzovejvykricnik.cz/tour_08.htm je rozpis turné kapely Výkup jablek. Mám pocit, že na toto téma otevřu 3 diskuse, 10 událostí, 15 recenzí a 24 srazů a akcí (na zkouškách kapely Výkup jablek).

Eunuch
27. 10. 2008
Dát tip
A nakonec si podáme ruce na znamení, že naše přátelství tímto neutrpělo újmu.:) Ps.mám rád slovenský jazyk, hlavně když vychází z ůst slovenských dívek!To je nádhera

Renas
26. 10. 2008
Dát tip
ok... tvoje otazky... 3/4 kapely teskohippies pisu na pismak poeziu a prozu... kapela teskohippies hrala koncert na literarnom citani siete 2007 a 2008... s par ludmi mam na pismaku priatelske vztahy a tento odkaz je adresovany hlavne im... nenutim ich to pocuvat, iba ak by mali zaujem, tak mozu... to kategorie udalosti som to dal preto, ze do volnych versov ani haiku sa to nejak nehodi... dalej... preco komunista? pretoze komunizmus bol v zasade tiez totalitny system podobne ako fasizmus... na zaver mam otazku ja... co znamenala ta tvoja pripomienka toho, ze pismak je CZ!!! som zvedavy co odpovies frajer:)))

Renas
26. 10. 2008
Dát tip
jasne... teraz zacne sofistikovany rozhovor kde mudrejsi ustupi.. alebo naopak? pozri... ja ti nic nemienim vysvetlovat... okrem internetu mas urcite aj svoj sukromny zivot...tak si ho zi a nechaj ma na pokoji dobre?

Renas
26. 10. 2008
Dát tip
:))))) mam dost... este aj nacionalista:))) konec koncim:))) hnusny nacek a komous... nechaj ma tak... ja ta nemam rad a ty nemas rad mna a asi ani seba....nepis sem uz, lebo ta raz stretnem a nebude sa ti to pacit

Renas
26. 10. 2008
Dát tip
asi by sa mi v kuse otvaral nozik:)) ale ne.. proste mam dnes blby den a toto len prilialo olej do ohnika:)) dufam ze mi neodpise, lebo za nim vycestujem:))

Renas
26. 10. 2008
Dát tip
asi by sa mi v kuse otvaral nozik:)) ale ne.. proste mam dnes blby den a toto len prilialo olej do ohnika:)) dufam ze mi neodpise, lebo za nim vycestujem:))

Renas
26. 10. 2008
Dát tip
a co som mu mal povedat? :) to su take tie mne zname tipy...furt ich stretavam:))

Renas
26. 10. 2008
Dát tip
lol omg wtf

Renas
26. 10. 2008
Dát tip
johana: telatko:) pocuvaj ma svinsky alexander... ked som uvidel tvoj nick, ze mi sem pises kritiku, tak som cakal , ze to bude nieco obdobne... vyliz mi prdel ty zakomplexovany chudak... naco sem lezes ked sa ti nepaci... vobec mi neodpisuj...neni som na tvoj nazor zvedavy ty chudak..dobru noc

Renas
26. 10. 2008
Dát tip
johana: telatko:) pocuvaj ma svinsky alexander... ked som uvidel tvoj nick, ze mi sem pises kritiku, tak som cakal , ze to bude nieco obdobne... vyliz mi prdel ty zakomplexovany chudak... naco sem lezes ked sa ti nepaci... vobec mi neodpisuj...neni som na tvoj nazor zvedavy ty chudak..dobru noc

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru