Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Nemocničnom

Výběr: Print
27. 10. 2008
8
11
2973
Po chodbách v bielom plášti neunavným krokom, v minutách a sekundách plynie, splašeným tempom - ľudsky život. V stretnutiach, a v rozchodoch, stretá sa doktor, sestra, patológ a ten najhlavnejší - obyčajný človek. Označkovaný nezmazateľným perom, štátom pridelenou abecedou, a číslom - diagnozou! Dnes, zajtra, a dokonca i včera! Rovnakým tempom, tak ako kráčalo to, tak i bude! A darmo - nezmeníš to aj keby si krájal, čas na stotiny, lebo tak ide život!

11 názorů

Print
30. 10. 2008
Dát tip
Fuj! Lidskou důstojnost při pořádném štěstí najdeš až na patologii...

to mi je luto KORAL...ale je o živote a nemocnice do neho či chceš alebo nechceš patria, ale vďaka za názor.

baronka
28. 10. 2008
Dát tip
Je až do běla a strachu pěkná T Když jsem ležela v modrém domku Motola představovala jsem si že nekonečnost chodeb projíždím na koloběžce

já chci jednu!!!! :)))))) **

macecha
28. 10. 2008
Dát tip
Znám tie myšlenky,ležela som v nemocnici, eště za mlada, pol roku. A zažila neuveriteľné, sprosté chovanie, kupovidu, rádovej sestry, lebo som ležela v nemocnici, u ktorej bol kláštor a vrchná sestra bola jeptiškou. Nemohla ma vystát,možno preto, že som bola mladá. Neviem, dodnes o tom premýšlam, prečo sa ku mne chovala tak sprosto. ***

neroušek
27. 10. 2008
Dát tip
*

práve moja C + Th chrbtica prostestuje....a k tomu sa pridáva L + S oblast chrbtice - to vieš coxatroza je divá sviňa....više roka marodím. A predsa sa dočkal svet pokračovania.... z nemocníc. V podobe básne RTG snímok...

neroušek
27. 10. 2008
Dát tip
A co tam Johan dělal jakožto psycholog? Ortopéd se psychicky zhroutil?*

To vieš keď dmeska stráviš od rána na ortopedii a to od po 05,30 hod... a si tam do 14,00 hod a to sa v podstate ani nevybaviš tak sa nedalo ani nič iné očakávať ako to že vznikne z nemocničného prostredia báseň. Podotýkam, že zajtra má ortopedický výlet pokračovanie... tak možno vznikne niečo znovu z nemocničného...dnes som stihol iba RTG..čko urobiť...(8x RTG snímok - celého Johanna W.M.Amadoviča - kludne si môžem urobiť druhu občanku, druhý vodičák a zopar daľších dokladov tolko mám fotiek... i rozdávať môžem)

neroušek
27. 10. 2008
Dát tip
Johan si tip zaslouží, jsa v formě. Verše plynou, jak mají.*

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru