Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

>>> ukončena 2. koule BITVY PSAVCŮ <<< hlasuj a podpoř tak svého oblíbence

05. 11. 2008
0
11
2691
Autor
řádek

2. koule pitvy psavců právě ukončena.

S potěšením konstatuji, že se zúčastnilo více děl, než v kole prvním a doufám, že tyto vzestupné tendence budou i nadále pokračovat )

Prosím teď všechny případné laskavé čtenáře, aby tipovali soutěžní díla, která zaujmou obsahem, formou či autorem (jak už to tak chodí :) 
v nejlepším případě nechť však tito laskaví čtenáři tipují ta soutěžní díla, které budou považovat za vskutku nejlepší, bez ohledu na obvyklé preference.

Soutěžní díla najdete v klubu K.O.U.L.E. v kategorii 2008-11-04 Domino >>> VIZ. ZDE <<<

Tipovat lze do čtvrtka 6. 11. do 20:30 hod.

Díky všem

ř - áde - k

 


 

poznámka pod čarou

 

Mrzí mě to, ale  příštích 14 dní se mi situacie zkomplikovala. Odjíždím mimo republiku a jak to tam bude s internetem, nevím.

Nemyslím si ale, že by kvůli tomu bylo dobrý soutěž přerušit. Byla by tu dobrá duše, která by si po ty dva úterky vzala nad soutěží dohled? (hlídala vítězě, aby zadali včas téma, případně jim pomohla se zadáním, zařazovala soutěžní příspěvky a vyhlásila vítěze)

Pak už to zas nebude problém a já to pak dál budu dělat. Třeba to tam budu mít s netem bez problémů, ale nechci to řešit až na místě )

kdyžtak pošta a díky


11 názorů

řádek
06. 11. 2008
Dát tip
nojo no, co už se mnou )

řádku jeden neřádnej! jak je evidentózo, dítě už tě upozornilo, sices pehně poděkoval, to jo, ale že bys tu tečku smáznul, to ne. No šup!

řádek
06. 11. 2008
Dát tip
petrusho: ale no tak.

Petrusha
06. 11. 2008
Dát tip
nojo, bolo na to miesto 2 hodín 24, tak sa nedif, že ich bolo viacej:) s potešením che che

řádek
06. 11. 2008
Dát tip
dítě: díky za upozornění )

za viz se nepíše tečka, prosím ale už. nejde o zkratku.

jejdavilda
05. 11. 2008
Dát tip
jsem myslel, že vyhraje nejblbější-a to jsem splnil, do písmene.

řádek
05. 11. 2008
Dát tip
reinkarnům: odpusť nehodnému pragmatikovi ;)

řádek
05. 11. 2008
Dát tip
Tragicus: a nojo, je... vidiš.. opravim )

Tragicus
05. 11. 2008
Dát tip
Neni streda dnes?

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru