Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

TIM A DIM-23

30. 11. 2009
0
0
1441
Autor
fungus2

Část dvacátá třetí

Dim měl nepříjemný pocit, že má hlavu naraženou ve kbelíku, přičemž cítil, že na něm sedí Tim.

„Jééé Dime, kam jsme se to dostali? Já nic nevidím!“ uslyšel hlas Tima.

„Jak to mám vědět, kde jsme, když nic taky nevidím! A koukej ze mne slízt!“

„Už slejzám,“ ozval se Tim a za okamžik se ozvala rána a jeho výkřik, protože do něčeho narazil.

„Proboha, do čeho si to vrazil?“ zeptal se Dim, kterému díky helmě uvázla hlava vnitru dřevěného kbelíku.

„Já nevím. Ale byl to dost tvrdej náraz,“ mínil Tim, který seděl na kamenné podlaze a držel se za nos.

„Máš zapalovač, tak si s ním posviť!“

„To máš pravdu!“ mínil a vytáhl jej z náprsní kapsy, načež se v jeho mihotavém plamínku zadíval před sebe.

„Vidíš Dime, voni jsou tady sudy a taky nějaký konzervy,“ pronesl a přitom pohlédl na Dima.

„Jééé, Dime, proč máš na hlavě ten kbelík?“ zeptal se.

„To je vopravdu debilní votázka! Asi ho mám na hlavě schválně!“ vyhrkl naštvaně Dim, který se jej snažil z hlavy sundat.

„Já ti pomůžu!“ řekl Tim.

„Jen to ne!“ vykřikl Dim, ale vzápětí byl Tim u něho. A za okamžik se ozval výkřik Dima.

„Ty debile! Málem jsi mi utrhnul hlavu!“ rozkřiknul se Dim.

„Tak to já nerad. Ale hlavně, že už ten kbelík nemáš na hlavě,“ řekl mu Tim, který mu současně prsty osahával uši.

„Co mi šaháš na uši?“

„Chci se přesvědčit, že je máš pořád na svým místě.“
„To tedy mám! Musíme zjistit, co vobsahujou ty sudy!“ mínil Dim a rozsvítil baterku. V kuželu světla pomalu prošel kolem sudů a zastavil se před největším sudem, zatímco Tim vzal několik konzerv.

„Něco v nich určitě bude,“ řekl Dim, který na každý zabušil.

„Tak zjistíme, co ukrejvá ten největší,“ pronesl Tim a za okamžik svíral v ruce velkou palici a ostré železo.

„Co jako hodláš dělat?“ zeptal se Dim.

„No já ten sud narazím.“
„Ale to nebude moc dobrej způsob naražení, co hodláš udělat.“
„Vono se vlastně nic moc nemůže stát,“ mínil Tim a za chvíli začal ostrou část železa za pomocí palice vrážet do sudu.

„A teď už bude stačit jen jeden úder!“ vyhrkl Tim a rozmáchnul se s palicí, načež udeřil do železa. Vzápětí se v sudu vytvořila velká díra, z níž prudce vystříkla jakási tekutina, která zasáhla Tima i Dima. A oba za výkřiku záhy zmizeli pod jejím přívalem.

KONEC DVACÁTÉ TŘETÍ ČÁSTI


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru