Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

hon

08. 11. 2008
8
24
2585
Autor
Narvah
zelené postavy pohltil les poteče krev

24 názorů

snake_01
16. 12. 2013
Dát tip

Paulart má pravdu, důležité je viděné, ne vymyšlené, ale na druhou stranu mistrům bývá odpuštěno... tohle se ale nezdá být ten případ.




Narvah
13. 11. 2008
Dát tip
jako jasný.. cunningam sem slyšel alenečetl nic? je dobrej?

StvN
13. 11. 2008
Dát tip
Držim. Včera jsem dělal korektury. Jako třeba jednu postavu mám pojmenovanou dvakrát (Matěj=Matouš). Ale jinak mě nenapadlo nic, co bych dopsal a na to potřebuju tebe, abys odhalil mezery, nekonzistenci a víš co:) Znáš Cunninghama?

Narvah
12. 11. 2008
Dát tip
porno zatím nedávám.. diplomka fofr.. ale mám to vytisklý už.. vydrž!!

StvN
12. 11. 2008
Dát tip
A co porno?

Narvah
12. 11. 2008
Dát tip
králík dobrej jakoo! ;)

StvN
12. 11. 2008
Dát tip
Co takhle: králík - zelené postavy pohltil les To s tou krví se nelíbí ani mě, přijde mi navíc.

reka
09. 11. 2008
Dát tip
docela fajn. i když na haiku a podobný výtvory, který jsou kratší než normální věta, moc jinak nejsem.

Narvah
09. 11. 2008
Dát tip
moje haiuku dycky říká, co přijde.. je o krok napřed.. se divím, že to nevíš jakoo

Paulart
09. 11. 2008
Dát tip
Ovšem Čertínku, ovšem - tvá parafráze je vynikající!

Paulart
09. 11. 2008
Dát tip
Nevíš, jestli poteče. Třeba budou mít ucpanou hlaveň. Haiku neříká, co se stane. Haiku si počká - na přítomnost :-)

Narvah
09. 11. 2008
Dát tip
zvrhíl - přesně tak! invaze mimozemšťanů! jdou lovit lidi! ;)

Na haiku moc nejsem, ale tohle se mi docela líbilo.*

Zvrhlík
08. 11. 2008
Dát tip
Já jo. :) Nenecháváš volný prostor pro čtenáře. To, že poteče krev má vyplynout ze slov, jak je postavíš. Tím, že to takhle na tvrdo řekneš, tak to haiku zabiješ. nelíbí se mi moc pohltil les - les nehltá , myslivce nespapal, postavy taky nejsou zelené - nepředpokládám, že to jsou mimozemšťani, ale jsou oblečeni v zeleném nevím proč opisovat zelené postavy, proč neříct myslivci? to už na honech bývá, že tam teče krev nihil novi sub sole...

Oldjerry
08. 11. 2008
Dát tip
Po nerouškově entrée si netroufám coby haikuodní sevřenec cokoli napsat...

neroušek
08. 11. 2008
Dát tip
*

Narvah
08. 11. 2008
Dát tip
to že sem udělal? mein got!! ;) dík!

neroušek
08. 11. 2008
Dát tip
Mein Gott! Smazal si mě,když jsem posílal chválu.Velmi dobré. A fanatiků haiku si nevšímej,pro nerouška je důležitý obsah!*

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru