Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

skutečná

11. 11. 2008
7
10
2280

Chtěla jsem tě pohladit a ty si se mi rozplynul v mlze polopravd a předsudků. - Ne jenom tak obyčených. Těch zvlášť nebezpečných, ve které člověk po čase uvěří.

Prý: Nejlepší kluci jsou ti, co se líbí všem a taky s hnědýma očima.  A když nechodí na diskotéku tak je určitě divnej.

A tak promiň...jsi krásný, ale pro život až příliš.


10 názorů

Nevím, jestli je to to pravé pro mě. Já se hrozně ráda seznamuju:D.

Ostrich
10. 06. 2011
Dát tip
Výzkumy pořád probíhají, můžeš se přihlásit u Flegra: http://jaroslavflegr.bigbloger.lidovky.cz/c/194376/Jsou-hnedooci-muzi-dominantnejsi-a-mohou-za-to-jejich-oci.html

Já to věděla. Škoda, že se mě páni nezeptali na názor:D. Je to stejný jako se jménem...a vlastně je to hodně jednoduchý. A v očích problém nebude..to jsem jako možnost eliminovala už dávno.

Ostrich
10. 06. 2011
Dát tip
Hnědé oči... možná už teď víš, když tak hledáš pro život, tohle: http://www.natur.cuni.cz/faculty/veda-a-vyzkum/popularizace/clanky/oci-okno-do-duse (vlastně jsem do té doby nevěděl, že oči nemají svoji barvu hned, ale vybarvují se postupně)

hezké... obzvlášť teď..

Já mám modrý a nemám tě za to ráda víš.

Drayer Baba
11. 11. 2008
Dát tip
Hluboká pravda cizích předsudků jež pronikají do podvědomí všech a nikoho. T*

Drayer Baba
11. 11. 2008
Dát tip
Hluboká pravda cizích předsudků jež pronikají do podvědomí všech a nikoho. T*

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru