Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Dlouho...

28. 11. 2008
7
6
787
Vzpomínáš jak tehdy svítilo slunce do panenek v těch očích cos je míval rád přimhouřených oslepených jím rozverným poznamenaným teplem krve cos ji míval rád pod kůží na kůži vzpomínáš jak tehdy plakala bludička střídala denní pod dlaní zpocenou létem provoněným pižmem těla cos je míval rád na kůži od kůží zůstala stopa po štěstí vzpomínáš jak tehdy zpívala voda tam daleko v břiše země když brala vláhu pro sebe z tebe den co den do písní cos je míval rád na strunách v peřinkách v peřinách v peří královských ptáků osamělých vzpomínáš jak tehdy bolela touha ztracená do básní zakletých do hrobů cos je míval rád přečtených nečtených soužených zatraceně milovaných dlouho dlouho dlouho dlouho čas cos ho míval rád v hodinách věčnosti dotikal...

6 názorů

**T**

moorgaan
28. 11. 2008
Dát tip
zivot je prave proto tak slozity, ze kazdy ho zijeme jinak, mame jine pocity, jine prozitky a srovnavame je s druhymi..zen, muzi, mladi, stari, nemocni, zdravi,hloupi, chytri...Jrmilka pise o vsem,umi najit zacatek nite a tu spulku rozkouli tak dobre, ze vetsinou vytoci ty, co neumi najit zacatek:-))/**

Delfín
28. 11. 2008
Dát tip
Pánové! Zdá sde, že ženy jsou mnohem moudřejší, než my! Ony už ví, že některé věci je třeba opět otevřít, pustit je z nitra ven a znovu si je prožít, aby se s nimi vyrovnal a ony pak nad ním už neměly tu tak zhoubnou moc! To jen my muži si zalezeme do své jeskyně, lížeme si rány a stlačujeme svá trápení do nekonečně malé kuličky, co se pak zakutálí kamsi hluboko do podvědomí.b Pak hrdě vyjdeme připraveni schytat další rány, ale to staré trápení nezmizelo a dostane se pak na povrch v té nejhorší chvíli...;o(

Děkuji, kluci... víte, ono prý je to tak, že všechno, co nás obklopuje a vyvolá nějaký pocit, vyvolá ho právě proto, že v nás ten pocit je. Tak já ze srdce sobě i vám přeji, ať je těch stísněných chvilek v našich životech co nejméně...

Edvinovi dávám zapravdu.

Edvin1
28. 11. 2008
Dát tip
Ve Vašich verších má vše svůj počátek, ale hlavně konec. Člověku je z toho dost smutno. A někdy je ten konec nalepen hned za začátek. Je tomu tak, i když se vědomí této skutečnosti zubynehty bráníme. Málokdo tuto skutečnost dovede ve svém psaní obnažit až tak krutě, jako Vy. A to v krásných slovech a ladných verších. A stejně bych chtěl se svou milou číst večer ve dvou něco radostnějšího. Tu lampu přijde zhasnout a my půjdeme spát. Ale proč o tom mluvit hned na začátku večera? Někdo tak svůj den, svůj večer prostě musí začínat. Někdo s citlivou duší, kdo těch konců zažil příliš. Paní Jarmila. Budu Vaše verše číst dál, pro jejich hodnotu. Ale ten pocit stísněnosti... Ten bych tak často nemusel. Váš děd Ed :-)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru