Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Michelle

04. 08. 2001
13
0
2241
Autor
dablik008

...nejsilnejsimu zazitku z dovoleny tam daleko...a jedny neuchopitelny chvili...a venovano...

Tahle noc nikdy nezačíná

je a nekončí

Michelle

touho spletená

útržků slov

uvězněná řetězy

mlčení

nakonec to zabije

nakonec to zabije

tvoje plameny

nebudu se dívat

zacpu uši

zatnu zuby

a budu si hrát

na pochopení

s kouřícími důlky

místo očí

vypal mi hlasivky

nechci křičet

taky chci ven

těch řetězů

zase dýchat déšť

vlahou tropickou noc

a letět přitom

jako racek

zpívat jako on

být jako on

proč jen tě

nedokážu zbavit pout

proč ve tvých očích

vidím delfíny

Michelle

a proč všichni

umírají…


kafka
30. 10. 2001
Dát tip
moc dobré... ***!

Astalavista
15. 08. 2001
Dát tip
Tak už to hold na světě chodí.... Jinak...ale co, vždyť jsem to už říkal u kritiky k předchozí básni. !*

miklunka
12. 08. 2001
Dát tip
Proč všichni umírají? :( tip...

Mea
10. 08. 2001
Dát tip
Ze začátku slova, slova, slova, ale pak ... ten kontrast pout a delfínů je vážně vynikající! a k tomu ještě poslední dva řádky ... otázka bez otazníku, protože odpověď dobře víš ... prostě! ... tahle báseň nezačíná, nekončí ... ale JE! ... a zatraceně dobře! TIP!!!!

Broskvička
08. 08. 2001
Dát tip
Zajímavé a plné jistého pocitu, který nedokážu pojmenovat................ ;o)

kafka
08. 08. 2001
Dát tip
tvoje poezie plyne... nezastavitelně *!

Janis
08. 08. 2001
Dát tip

Albireo
06. 08. 2001
Dát tip
Neřekl bych, že by to bylo nějak zřetelně slabší než ostatní díla od 008, a tipuji.

Gastarbajtr
05. 08. 2001
Dát tip
cos tam proboha dělal???? :-) *!

dablik008
05. 08. 2001
Dát tip
jeste jednou me nekdo jenom naznakem bude srovnavat s Printem a utrhnumu hlavu i s pulkou patere! Ja jsem si dobre vedom ze jsem napsal lepsi veci, jo, ale tady ani tak neslo o napsani veledila jako o zachyceni neopakovatelnyho pocitu, blbe se to chape, to je jasny, s tim neic nenadelam, a proc taky... a dekuju!

Cavalera
05. 08. 2001
Dát tip
.... mám něco říct ďáblíku?:-))))))))))))))

nebraska
05. 08. 2001
Dát tip
no neviem co je print a tak sa vyjadrim k basni.......je povedena , hodna tipu.... par otazok.....nemam tucha co je touho spletena...mozno by som pochopila touhou spletena pripadne tuho spletena.......no touho spletena nemam tag to netusim co je.......a vers nakonec to zabije by mi tam viac sedel, keby tam nieje zdvojeny........

dablik008
05. 08. 2001
Dát tip
Cave, povidej :o)))) ted delam chybu, pac u tebe nikdy neodhadnu co z tebe vypadne :o))) nebrasko, touho spletena je osloveni, oslovujes touhu, ktera je spletena z utrzku slov, ok?? :o)) a to zdvojeni je schvalne, prave proto, aby to bylo videt :o))

posl.2řádky ...!

Cavalera
04. 08. 2001
Dát tip
nevím .... zatím ...

Diana
04. 08. 2001
Dát tip
Takové pocity znám. Většinou z jihu Francie."Proč v tvých očích vidím delfíny"!! Krásně vyjádřeno. Líbí. Tip

Cavalera
04. 08. 2001
Dát tip
... už vím:-))) .. no o tom, že umíš napsat lepší věci sporu není ... přesto po X přečteních si típnu .. páč to převyšuje drtivou většinu toho co tu je .... tož jeden z pola ovlivněný tip:-))))))

Pája
04. 08. 2001
Dát tip
*

Mirulka
04. 08. 2001
Dát tip
Asi jsem presne nedokazal pochopit myslenku........viz Cavalera - pises lepsi veci.Kdyz si vzpomenu na Proklety b. nebo ty bluesovy zalezitosti Konec apod. to jsou kusy.Ja jsem sice prdlajs kritik,napsal jsem v zivote par veci a tak dobrej,jako ty je tak Print a mozna par ostatnich,ale vidim,co vidim a pisu,co si myslim.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru