Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Sonet první adventní neděle

29. 11. 2008
9
16
3084
Autor
Ferry
 
V stáji mrká sob zpod víček
Stařík se modlí  usínaje
Andělé hrají na šalmaje
Jsou upatlaní od svíček
 
Mraky nadili hračkami
až brnkají o hlavy kopcům
Lidé se hrnou ke svým kotcům
Nejkratší dny jsou před námi
 
Spěchám s dechem a srdcem v krku
abych si poslechla tvé "Vrkůůů"
Jsem ta, která se nedělí
 
Upřímná nejsem, ani hodná
A měla jsem tě za svobodna
První adventní neděli

16 názorů

Ferry
05. 12. 2008
Dát tip
Blbjenko, Majdalenko, proč cpát logiku do snových výjevů? Hračkami v mracích jsou například v mé představě sněhové koule atd. atp. Neprožívej to tak a chystej se zapálit ozítří druhou adventní svíčku. Zdravím tě. F.

blbjenka
05. 12. 2008
Dát tip
sob ve stáji? to jsem z toho jelen. jak kdyby se někdo pokusil zkřížit Ježíska se Santou, což se mi nezdá jako dobrej nápad :) a vůbec - míchat duchovno v podobě andělů s komerčnem v podobě hraček - mi to přijde jako pjeknej mišmaš :)

malajka
03. 12. 2008
Dát tip
Šmankote uchovej, ty mě znáš? No to su celá já, celá já :-). Tak jo, máš robátka, to beru. Ale tip jsem ti dala už předtím.

jejdavilda
02. 12. 2008
Dát tip
Ten svůj bod zlomu v lesku odrazových sklíček vypadlých zpod víček prosím, že bych třeba chtěl Jsi celá Krajča Kryštofová :-)

Ferry
02. 12. 2008
Dát tip
Malajko černnooká, jejíž krása divoká muže vábí,hrdličky se neroděj, ty se snášej. Kdo ještě dělá vrků ? Někdy ti frajeři s mužnou hrudí, jindy robátka maminkám. Sonet lstivě umožňuje obojí výklad (aspoň to byl můj záměr).

malajka
02. 12. 2008
Dát tip
Líbí se mi andělé upatlaní od svíček, ale nevím si rady s tím, jak jsi za svobodna porodila hrdličku... To jde?

Ferry
02. 12. 2008
Dát tip
Ty jsi fiškus, Vildo, že jsi mě donutil to po sobě pořádně přečíst, tak vidím, že jsem na prvním řádku napsala víček místo "cviček". Nad hlavu si k němu totiž vždycky po tréninku věší své cvičky krasojezdkyně Aťka.

jejdavilda
02. 12. 2008
Dát tip
A stejně smrká, ovšem z pod víček jsem to ještě neviděl. Možná moc pije, má na sobě haldu víček a z pod nich smrká. Jasnééé, vyřízenééé :-)

ad vent...

moorgaan
30. 11. 2008
Dát tip
cas "Č" nastal adventní svíčka hoří a my se placame v myslenkovem moři.../**

Ferry
30. 11. 2008
Dát tip
Díky, že jste se tak vlídně stavili. Sobík nesmrká, mrká po budíku, zda má ještě čas do štědrovečerní služby.. Avoxíku, já bydlím v paneláku, tak promiň tu asociaci představ.

avox
30. 11. 2008
Dát tip
Trochu mi vadí lidé "hrnoucí se ke svým kotcům" ... anděle taky moc nemusím, ale uznávám, že k adventu patří :-) celek je příjemný */

dadíková
30. 11. 2008
Dát tip
moc fajn**

jejdavilda
30. 11. 2008
Dát tip
Nechybí tam písmenko? Já to pochopil tak, že ustájený dobytek trpí zimou. Takže v stáji smrká sob ne?

Líbí se mi to,TIP

IVO
29. 11. 2008
Dát tip
Advent značí naději a očekávání. Naděje umírá poslední a očekávání nás občas nezklamou. *T

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru