Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Písmák - chcípák

03. 12. 2008
2
52
3247
Autor
Lakrov

 


 

* Písmák — chcípák *

 


 

Taky máte od chvíle, kdy byla nasazena nová tvář (neděle 30.11.2008) subjektivní pocit, že se Písmák výrazně zpomalil?


 

Přesto, že tento stav trvá již tři dny, doufám, že se jedná o dočasné zpomalení, způsobené zálohováním, reorganizací dat apod. Může někdo ze správců tuto naději potvrdit či vyvrátit?


 

Uznávám, že tohle není nejlepší námět k diskusi na literárních webových stránkách, ale vzhledem k době trvání odezvy jakékoli akce je diskuse nejjednodušší možností, jak zjistit, není-li zpomalení patrné jen u mě. Po získání odpovědí nebo nápravě současného stavu tuto dikusi samozřejmě zruším.


52 názorů

Byla jsem:)

tak jsi tu měla být před měsícem :-)

Sama za sebe musím říct, že se mi to ani neseká, ani nezpomaluje, naopak že je mnohem rychlejší!!!:)

Toscana
17. 12. 2008
Dát tip
Tak jsem si to tu přečetla, řešit to nebudu, stane se... Ale jedna věc mě hned po ránu pobavila, a to: >>Z hotline se už týden nikdo neozval ani na jeden z emailů.<< Tak tomu říkám SUPERHOTLINE!!!! :o))))) Ještě, že takhle horce nefungujou hasiči nebo záchranka, uff.

domin.go
14. 12. 2008
Dát tip
To bude tou krávovinou, co teď straší jako úvodník na hlavní stránce.

Kastel
12. 12. 2008
Dát tip
mně se zrychlil

dapler
12. 12. 2008
Dát tip
jojo, rychlost je to bídná.Deroušek nerozumí,dassler neví a horký brambor zodpovědnosti se válí někde za humny u hostingu....ale to je nám uživatelům celkem jedno.Prostě to nejde tak jak má a není to poprvé. _Amatéři k amatérům_

saša_gr
08. 12. 2008
Dát tip
mi to přinde furt stejný, nomání úpně, uďo... snad někdy f noci to trochu pomalu načítá...

dadik
04. 12. 2008
Dát tip
to je otázka :)

papouch
04. 12. 2008
Dát tip
dadí - ano, je to rozdíl, diametrální. Můžu Tě klofnout tak - i tak. Je ovšem otázka, jestli se necháš. ;-)

Lakrov
04. 12. 2008
Dát tip
Pro Dero: Děkuji za vysvětlení. Doufejme, že se vše v dobré obrátí :-)

dadik
04. 12. 2008
Dát tip
papoušku - a velký rozdíl

Dero, diskutuje se tu o prdu, ale vyplývá z toho, že když se tu něco ... poláme, tak 1) Několik jedinců založí diskuse, kde se národu svěří, že jim určitě blokuješ přístup ty; 2) Pár dalších jedinců ti vynadá, jelikož za to všechno stejně můžeš ty; 3) Pár dalších si z toho bude tropit legraci /z čehož sice nejde nijak zvlášť dobře odvodit, že za to můžeš ty, ale jako by se stalo/ 4) Nakonec se objevíš ty, vysvětlíš, že za to nemůžeš ty, což jenom potvrdí, že se vymlouváš, protože za to můžeš ty. Suma sumárum, ať uděláš, co uděláš, lepší už to nebude :) V odborné terminologii se tomu říká Oldolyrycký úděl .)

neroušek
03. 12. 2008
Dát tip
Neroušek uznale mává Derovi,jo to je racionální analýza a vysvětlení a děkuje mu.Už ví vše a tudíž nepropadá beznaději.***************

Dero
03. 12. 2008
Dát tip
Nechápu, o čem se tu diskutuje. Jen tak jsem to prolétl očima a skutečně nerozumím. Takže postupně: 1) Písmák jede pomalu, protože zatím z neznámého důvodu jede pomalu databáze. 2) Zprávy nefungují korektně (nelze odesílat uživatelům s diakritikou) pravděpodobně vinou upgradu operačního systému, na kterém server běží. Problém bude vyřešen dnes, nejpozději zítra. 3) Nemám v současné době prostředky, abych databázi optimalizoval. Potřebuju k tomu výpisy využití databáze, které má k dispozici jen pracovník technické obsluhy serveru. Z hotline se už týden nikdo neozval ani na jeden z emailů. 4) Nasazení nového vzhledu nemá nic společného se zpomalením načítání stránek. Vychází to ze samotných základů použitých technologií - protože se nic neměnilo v jádru aplikace, nemohla se ani změnit doba obslužnosti na jednoho uživatele. Prosím o konec spekulací. (technicky - v průběhu redesignu nepřibyl jediný SQL dotaz, stejně tak nebyl žádný pozměněn) 5) Pokud někdo cítí potřebu současný stav věcí neustále jízlivě komentovat a zpochybňovat je, potom jej prosím, aby tak činil v uzavřeném kroužku stejně postižených jedinců a nepřipravoval mě o čas. Na věcné dotazy rád odpovím a zároveň děkuji racionálně uvažujícím uživatelům (namátkou Oldjerry, Armin, papouch, řádek a další...), kteří chápou, že správa a řízení provozu komunitního serveru s třemi tisíci aktivních uživatelů není zrovna triviální úloha - a dokážou komunikovat efektivně a věcně, ač třeba zastávají kritický názor.

Petrusha
03. 12. 2008
Dát tip
púú,ale já vim, ale já si taky netlačím krabičále sama na kolénku, ale keď nekomu budú v obchode chýbať šprcky len preto, že si náš ofseťák dal dácha a nevytlačil ich, tak zdrbú koho? tri krát hádaj tákže správca sem nechodí ako aktívny sústružník treba ďobať do styčného bodu!)))

papouch
03. 12. 2008
Dát tip
Píí, admin serveru a správce hardware (notabene správce u poskytvatele připojení) je něco diametrálně odlišného to je něco jako když si pronajmeš zahrádku a pronajímatel ti zavře vodu a pokud potřebuješ někoho sprcat, tak seřvi mě .. já za to všechno můžu, já jsem ten pravý viník (ostatně mám taky (nefunkční) wocas "admin" )

Petrusha
03. 12. 2008
Dát tip
Tak a čo mám za jarabicu??? Si myslíš, že má vtáka samicu? (I keď opak sa u bezdetných jedincov blbo dokazuje, že?)

Za jarabáka? Fuj.

Petrusha
03. 12. 2008
Dát tip
A neni tu hlavným správcom? viď dolný roh vpravo ... takže i keď za to nemože je ten, ktorému je nutno nadávať aby sa s tým niečo robilo ... ak aj riadim zákazku a niekto mimo mňa ale v rámci nej niečo posere zákazník spucuje v prvom rade mňa lebo ja tom tá trecia plocha, ktorá má moc s tým niečo robiť vyťahať vinníka za uši povesiť ho za jarabáka do prievanu a podobne ...

Kvejgáři. To je jasný.

papouch
03. 12. 2008
Dát tip
dadí vono je klofnout a klofnout..! ;-)

papouch
03. 12. 2008
Dát tip
Dero za to nemůže.

Petrusha
03. 12. 2008
Dát tip
Dero - kulatně řečeno - to nie sú výhovorky, veľa ľudí tu tomu verí a ... nikto nič nevie ťo sa deje. ŽEBY mimozemšťani?

Ale je to náhodička, s tím vzhledem a současně zželvoidněním, což? :))) Bezvěrec Dero nasral Boha, a ten mu to teď vrací, jak já to vidím:)

dadíková
03. 12. 2008
Dát tip
picnu se sama klidně... klofnout bys musel ty :)

papouch
03. 12. 2008
Dát tip
zastřelit Tě nemůžu, ale jestli chceš klofnout... .-)

dadíková
03. 12. 2008
Dát tip
budem se muset asi zastřelit....kvůlivá temu

Norsko 1
03. 12. 2008
Dát tip
ale je to už dost hrozné. zrušte to někdo

* bys

Dero
03. 12. 2008
Dát tip
StvN: Kupodivu ne. Jenom naznačuji, že nemáme vždy potřebné informace. Kupříkladu k sérii nočních výpadků v minulém týdnu (možná jste ani nezaznamenali) dosud nemám žádné vyjádření.

lakrov : už jsi dozvěděla, co jsi chtěla ? že by jsi mohla dikusi zrušit :-)

a-tzo : a nechceš to raději zabalit ty ?

A_tzo
03. 12. 2008
Dát tip
nebude lepší to radši tento...jo, zabalit..?

Norsko 1
03. 12. 2008
Dát tip
ňékdo hóódně kulantní, stývne

StvN
03. 12. 2008
Dát tip
Dero, chceš kulantně naznačit, že náš server spravuje idiot?

Dero
03. 12. 2008
Dát tip
Jen bych rád uvedl, že zpomalení nemá s novým vzhledem nic společného. Už delší dobu má Písmák problémy s výkonem databázového stroje. Bohužel komunikace ze strany našeho server-hostera (tedy subjektu, který fyzicky dohlíží na provoz serveru a jeho konfiguraci) je, kulantně řečeno, velmi zdrženlivá.

je to pomalejší, jako někteří uživatelé písmáku. ovšem zde se dá předpokládat, že se písmák zrychlí.

Marcela.K.
03. 12. 2008
Dát tip
To není subjektivní ale objektivní...a je to otravné. Konečně mě to donutí si vše ukládat, protože tady začíná člověk nabývat jistoty, že jednou Písmák bez rozloučení zmizí :-)

Petrusha
03. 12. 2008
Dát tip
kokš? ty kokšo! tak to sa ani nedivím ...

papouch
03. 12. 2008
Dát tip
nešmíš jíšt tolik kokošu!

A_tzo
03. 12. 2008
Dát tip
co zpomalil, místama to nefachuje vůbec..

Petrusha
03. 12. 2008
Dát tip
ale to príde :) už som tu 2 minuty :)

Petrusha
03. 12. 2008
Dát tip
nezhodilo, zázrak ...

Petrusha
03. 12. 2008
Dát tip
zero, errorr horor a zas mi to neveme a zhodí ma to ...

Norsko 1
03. 12. 2008
Dát tip
mám též ten dojem

papouch
03. 12. 2008
Dát tip
neroušek by řekl: Je to hnus! A řekl by to žlutě. ale já nejsem neroušek, tak říkám: Ano, není to jen tvůj subjektivní dojem. Je to skutečně kousavější, padavější, kulhavější, zadrhávavější, koktavější, ... zkrátka je to vější.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru