Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

December

05. 12. 2008
6
7
1992
Bol december, aspoň podľa posledného vydania nástenného kalendára plných nahých žien. Z nástenného kalendára pribitého do šikma, na potapetovanú uhlopriečku praskajúcich stien. Ba dalo by sa, v kútiku duše - povedať, že skoro Vianoce minimálne pred dverami, ak nie ešte bližšie. A teplomer zavesený v prievane ukazujúc pobláznenou ortuťou príjemných 32 stupňov mimoriadne nad nulou. A deti namiesto tradičných zlomených sánok, lyži a svojích nôh čiernou kriedou zapisujú do komínov onen popletený december.

7 názorů

Toscana
08. 12. 2008
Dát tip
Dík, že jsi mě nekamenoval :o))))

nie Toscanko ja mám rád tvoje pripomienky, aj keď čitateľ niekedy nepochopí pochody mysle autora, ale naozaj mám rád tvoje pripomienky, aspoň vidím, že čítaš pozorne...

Toscana
07. 12. 2008
Dát tip
oprava: ...asi bych se raději měla...

Toscana
07. 12. 2008
Dát tip
Aháááá - ty jsi myslel plných jako plně vyvinutých, neboli přírodou obdařených kyprými tvary. Tak to mě fakt nenapadlo, jestli to nebude tím, že nejsem chlap... :o))))) Připojuju omluvu za ty mé opravy, asi se raději měla držet hesla "mlčeti zlato".

Vánoce - mohu opraviť..., ale to plných nahých žien, aj keď gramaticky nesprávne, ale dané zámerne...takže to ak dovolíš ponechám, no ani ja si to neviem predstaviť..., ale možno aspoň raz by to bolo zaujímavé...pokiaľ by sa s toho nestala tradícia.

Toscana
06. 12. 2008
Dát tip
oprav si: kalendára PLNÉHO nahých žien a Vánoce jsou opravdu s velkým V - náladu to mělo ale i tak skvělou, jen jsi mě trošku vyděsil těmi plus 32°C... to se prostě k Vánocům v našich zeměpisných šířkách nepasuje, nedovedu si představit jít na půlnoční mši v letních šatech a sandálech, a na Ježíškův zvonek čekat s nanukem v ruce, hihi - *t

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru