Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Vyberte si vzhled Písmáka

05. 12. 2008
4
34
2974
Autor
Dero
Vážení Písmáci,

jak jste si přáli, tak se stalo. V menu Moje -> Nastavení si můžete nově zvolit preferovaný vzhled Písmáka. Pokud se u vzhledu vyskytuje informace "plná šířka", bude Písmák využívat maximální dostupné šířky vaší obrazovky.

Úvodní stránka se stylopisem ke stažení: pismak_styly.zip

34 názorů

feferonka
29. 12. 2011
Dát tip
škoda. Díky. :)

Dero
29. 12. 2011
Dát tip
Nefunguje, bohužel. Před cca rokem došlo ke ztrátě dat a tato funkcionalita vzala za své.

feferonka
29. 12. 2011
Dát tip
Můžu se zeptat - funguje to ještě?

jarouch
09. 12. 2008
Dát tip
Výborné. Konečně trocha svobody :) Jen malý dotaz - to jsi řešil pomocí cookies? Jednou jsem tohle na webu zkoušel a horko těžko jsem se s tím potýkal... myslel sem že musí existovat i něco jinýho než sušenky...

Delahaye
09. 12. 2008
Dát tip
plná šířka - THANK GOD !!!!

papouch, to vyridm za tebe kdyztak;-)

papouch
08. 12. 2008
Dát tip
supéééérrr :-)) a ti smrťáci jsou néjlepčííí :-) dybys byl baba, tak Ti pošlu hubana :>

Škoda. Měl jsem ho rád.

Dero
06. 12. 2008
Dát tip
Pišto, není. Třeba obnovit celou stránku, protože už nejsou iframy. Tohle půjde těžko nějak vymyslet, ale pokusím se.

KDE je to díbátko pro refresh zpráv a avíz a kritik?

Tragicus
06. 12. 2008
Dát tip
s/abys/abych

katugiro
06. 12. 2008
Dát tip
Pěkné je to.

Tragicus
06. 12. 2008
Dát tip
Jo, u toho zeleného, teď, když mám src, můžu ti to napsat přesně :], jsi (asi) zapomněl změnit menu_bg.gif a menu_button_bg.gif. Pokud to tak není naschvál, což snad ne. Jinak teda dík, místo abys psal seminárku, teď si hraji s tímto... :]

Dero
06. 12. 2008
Dát tip
všem: Protože mým zaměstnáním není vymýšlení dalších a dalších vzhledů pro Písmáka, budou se v této tvůrčí činnosti muset angažovat počítačově zdatnější z vás. Do díla jsem přidal odkaz na stažení archivu s hlavní stránkou, stylopisem a nezbytnými obrázky. Můžete jakkoli měnit obrázky a stylopis, zdroj bohužel měnit nelze. Pokud nevíte, co to stylopis je, nebojte se experimentovat za použití těchto rad: 1/ Stylopis je soubor, který končí .css a popisuje vzhled dokumentu. 2/ Důležitá jsou především slova background a color následovaná dvojtečkou, ta aplikují pozadí a barvu textu na určitý prvek. např. .message { background: #0a2c62; } definuje pozadí prvku message barvu #0a2c62 (to je hexadecimální zápis) 3/ Více informací o CSS najdete přehledně tady. Experimentujte! Pokud věnujete své práci dost času, můžete pouhou změnou stylopisu Písmáka přetvořit k nepoznání. Všechny použitelné příspěvky (fungující ve všech hlavních prohlížečích) samozřejmě zařadím mezi oficiální vzhledy.

no emo je kurva úlet pičo! tento vzhled budu požívat, když budu mít tuhle kurva úletovskou náladu nebo když budu mít ty emoce že jo a když bude celej svět krutej a lidi se nebudou mít rádi a mně se zase bude chtít spíš nebýt než být, žůžo průžo! ale jinak zůstávám konzervativní a u modré. myslím, že ta podoba je ostatně nejlepší.

Plná šíře! Hurá! :)

sk8ergirl
05. 12. 2008
Dát tip
EMO je nejlepší...obzvlášť ty lebky :)) nicméně...když si nastavím něco jinýho než modrou a odhlásím se a pak zas přihlásím, tak mám hlavní stránku modrou a až poté, co kliknu na nějaký dílo, popř. něco z menu, tak se mi písmák zbarví jinak...má to tak být?

ceder_john
05. 12. 2008
Dát tip
to myslíš vážně?

Tragicus
05. 12. 2008
Dát tip
V zelené je sek, lišta s "vyjížděcí" nabídkou "Díla" etc. je zelená jen v místech s písmem, tedy jen samotné nabídky, zbytek je modrý. Jinak by to chtělo i logo ladící. A EMO! jsem doufal, že bude kombinovat černou s černou. :] Ale díky. Všechno je lepší než modrá.

řádek
05. 12. 2008
Dát tip
dero: jo, je to ok.

Dero
05. 12. 2008
Dát tip
řádek: Díky za informaci, už by to mělo být ok.

řádek
05. 12. 2008
Dát tip
modrý plná šířka mi nefunguje... mám explorer, mimochodem.

řádek
05. 12. 2008
Dát tip
no páni! ) Fakt dobrý. Emo vede, pochopitelně ) Díky )

grafo
05. 12. 2008
Dát tip
hneda? ja ze hneda je ina farba :) plna sirka.. dakujem, konecne :)

LaMouette
05. 12. 2008
Dát tip
jo.. presne todlencto to chtelo.. mam radost.. a ses sikofnej kloucek.. vim wo tom.. ;-)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru